جایگیری افتضاح کاسمیرو روی گل آرسنال که آفساید را پر کرده بود

جایگیری افتضاح کاسمیرو روی گل آرسنال که آفساید را پر کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر منچستر یونایتد را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تک گل آرسنال را در دقیقه بیستم بازی، تروسارد به ثمر رساند. او روی پاس کای هاورتز موفق شد گلزنی کند. اما روی صحنه قبل از گل، یعنی صحنه ای که پاس به کای هاورتز رسید، کاسمیرو به شدت جایگیری بدی داشت. او که در این تصویر در سمت چپ دیده می شود، آفساید را به مقدار زیادی پر کرده بود و همین قضیه موجب شد تا آرسنال بتواند روی این صحنه به گل برسد و منچستر یونایتد با این اشتباه کاسمیرو شکست بخورد.

کاسمیرو از زمانی که رئال مادرید را ترک کرده است، به طور کلی در منچستر یونایتد عملکرد خوب و درخشانی نداشته است. او در حد بازیکنی که در رئال مادرید بود، هرگز در منچستر یونایتد حاضر نشده است و همین قضیه انتقاد های زیادی را برای او به همراه داشته است.

روی این صحنه بن وایت به کای هاورتز پاس داد که کاسمیرو آفساید را پر کرده بود و هاورتز توانست به راحتی جلو بیاید و به تروسارد پاس گل بدهد.

تماشای گل آرسنال

1470