پایان دوران لوکیتا در مادرید؛ شماره ۱۰ مودریچ به امباپه می رسد

پایان دوران لوکیتا در مادرید؛ شماره ۱۰ مودریچ به امباپه می رسد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک کروات و محبوب رئال مادرید در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رامون آلوارز خبرنگار مطرح اسپانیایی در خبری مدعی شد لوکا مودریچ ستاره ۳۹ ساله باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با این تیم تمدید نخواهد کرد و سانتیاگو برنابئو را پس از نزدیک به ۱۲ سال ترک خواهد کرد. ستاره کروات که در ترکیب لوس بلانکوس به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده و در سال ۲۰۱۸ توپ طلا را نیز به کارنامه افتخارات خود اضافه کرد تیم‌ محبوب خود را ترک می‌کند و شاید راهی MLS یا لیگ عربستان شود. شماره ۱۰ این ستاره کروات نیز به کیلیان امباپه خواهد رسید.

با قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری لالیگا، لوکا مودریچ و ناچو فرناندز دو ستاره ای که در پایان فصل رئال مادرید را ترک می کنند موفق شدند ۲۵ امین جام خود را با پیراهن سفیدپوشان شهر مادرید فتح کنند.

لوکا مودریچ چندی پیش با ۳۸ سال و ۲۳۸ روز سن به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که برای رئال مادرید در لالیگا بازی کرده و به این ترتیب رکورد فرانتس پوشکاش با ۳۸ سال و ۲۳۳ روز را شکست.

لوکا مودریچ چندی پیش اعلام کرد قصد بازنشستگی و ورود به دنیای مربیگری را پس از ۴۰ سالگی دارد. به نظر می رسد او می خواهد از کشور خود یعنی کرواسی مجوز مربیگری را دریافت کند و سپس وارد دنیای مربیگری شود.

۱۰۰۹