ستاره جوان بایرن مونیخ می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد

ستاره جوان بایرن مونیخ می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که جمال موسیالا تمایل دارد تا فصل آینده در رئال مادرید بازی کند.

به گزارش فوتبالی، جمال موسیالا در آستانه جدایی از بایرن مونیخ در تابستان امسال قرار دارد. این ستاره جوان آلمانی با درخشش در بوندسلیگا توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. او یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر فوتبال جهان است و جایگاه ثابتی در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات این بازیکن بااستعداد با مدیران بایرن مونیخ خوب پیش نمی‌رود و سران باشگاه آلمانی پس از ناکامی در توافق با او، تصمیم گرفتند تا در تابستان امسال او را به فروش برسانند تا در تابستان 2025 این بازیکن به صورت آزاد جدا نشود. این بازیکن در بازار ارزش زیادی دارد و بایرن مونیخ می‌تواند با درآمد ناشی از فروش این بازیکن، ستاره دیگری را به خدمت بگیرد.

چند تیم انگلیسی همچون منچسترسیتی، چلسی و لیورپول به دنبال جذب جمال موسیالا هستند. موسیالا از آکادمی باشگاه چلسی پرورش پیدا کرد، اما با توجه به شرایط فعلی این باشگاه بعید است که حاضر باشد به تیم سابق خود بازگردد. به گزارش کارلوس کارپیا، خبرنگار نشریه اسپانیایی مارکا، جمال موسیالا علاقه دارد تا فصل آینده در رئال مادرید بازی کند.

رئال مادرید در پست موسیالا ستاره‌ای به نام جود بلینگهام در اختیار دارد و بعید است بخواهد دیگر خرج زیادی برای این پست بکند، مگر این‌که کارلتو بخواهد پست او را تغییر دهد و به‌عنوان جانشین تونی کروس از او استفاده کند.

1428