چه کسی شماره هشت کروس در رئال مادرید را ارث می‌برد؟

چه کسی شماره هشت کروس در رئال مادرید را ارث می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی اعلام کرد که در پایان فصل از رئال مادرید جدا می شود و به دوران فوتبالش پس از یورو 2024 خاتمه خواهد بخشید.

به گزارش فوتبالی، کروس یکی از بهترین هافبک های تاریخ رئال مادرید و یکی از بهترین هافبک های دهه اخیر بود که رئالی ها به خوبی می دانند که پیدا کردن بازیکنی با مشخصه های او برای تیمشان غیرممکن است.

با رفتن کروس، جای او در رئال خالی خواهد شد و البته شماره 8 که در ده سال اخیر به تن او رفته نیز خالی می شود. یکی از سوالات این است که چه کسی این شماره را به تن می کند.

روز گذشته و پس از اعلام جدایی کروس، فدریکو والورده در پیامی اعلام کرد که برای اولین بار اعتراف می کند که تونی کروس، اسطوره کودکی او بوده است و تا کنون نتوانسته آن را به خود تونی بگوید. کروس نیز در جوابش گفت که باید با او در مورد شماره هشت صحبت کند. در حقیقت کروس به صورت تلویحی گفت که دوست دارد که شماره اش بر تن فدریکو والورده برود.

گزینه دیگری که می تواند شماره کروس را بپوشد، اورلین شوامنی است. این بازیکن قبل از رئال شماره هشت را می پوشید اما با توجه به این که این شماره در رئال خالی نبود، شماره 18 را به تن کرد.

4125