بازار سیاه بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا داغ شده است

بازار سیاه بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا داغ شده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازار سیاه عجیبی برای بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر اسکای اسپورت بازار سیاه بلیط فینال لیگ قهرمانان اروپا پررونق دنبال می شود و کسانی که موفق به خرید شدند تا قیمت ۶۷۰۰۰ پوند بلیت را به فروش می‌رسانند! این بازی در استادیوم ومبلی لندن، انگلستان، در ۱ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و  به دلیل به تعویق افتادن و جابجایی فینال ۲۰۲۰، میزبان های مسابقات یک سال به عقب منتقل شدند و در عوض لندن میزبان فینال ۲۰۲۴ بود.

این مسابقه نهمین فینال جام اروپا خواهد بود که در انگلستان برگزار می‌شود، فینال قبلی در سال ۲۰۰۳ در اولدترافورد منچستر برگزار شد و رکورد ۹ فینال جام اروپا در ایتالیا، آلمان و اسپانیا را برابر کرد. همچنین این دیدار سیزدهمین مسابقه است که در بریتانیا برگزار می‌شود و پیش از این فینال‌ های ۱۹۶۰، ۱۹۷۶ و ۲۰۰۲ در اسکاتلند و فینال ۲۰۱۷ در ولز برگزار شد. استادیوم ومبلی همچنین میزبان جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ بود و هشت بازی از جمله نیمه نهایی و فینال در این ورزشگاه برگزار شد.

مطابق اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا قیمت بلیط دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یعنی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در ورزشگاه بزرگ و خاطره انگیز ومبلی لندن اعلام شده بود و این بلیت ها که بخشی از آن توسط یوفا پیش‌فروش شده در حالت عادی هم قیمت نسبتا بالایی داشت به طوری که قیمت بلیت در جایگاه ویژه ورزشگاه به ۲۹۰۰ پوند رسید.

۱۰۰۹