بدشانس ترین بازیکن تراکتور؛ وقتی گل با حسین‌زاده قهر شد!

بدشانس ترین بازیکن تراکتور؛ وقتی گل با حسین‌زاده قهر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده این روزها روی دور بدشانسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده این روزها بدشانس‌ترین بازیکن تراکتور بوده است. بازیکنی که علیرغم بازیهای خوبی که به نمایش گذاشته و موقعیتهای گلزنی مناسبی که داشته، نتوانسته برای تیمش گل بزند تا حتی مورد انتقاد برخی از طرفداران تراکتور هم قرار بگیرد.

حسین‌زاده، این فصل شاخص‌ترین نقل و انتقال پرشورها در پنجره تابستانی بود و همین موضوع سطح انتظارات از این بازیکن جوان را بیش از همه بالا برده و شرایط الان به گونه‌ای است که باوجود عملکرد فنی مناسبی که این بازیکن داشته، در فضای مجازی و کانالهای هواداری تراکتور می‌توان نظرات منفی درباره بازیکن اسبق استقلال را دید.

نوار بدشانسی های حسین‌زاده از بازی با مس رفسنجان شروع شد که میثم تیموری شوت زیبای این بازیکن را پس از عبور از دروازه‌بان مس از روی خط برگشت داد تا این ضربه گل نشود و چه بسا در صورت قرار گرفتن توپ درون دروازه، شرایط آن دیدار هم به کلی تغییر می‌کرد.

وینگر اسبق استقلال، در بازی با نساجی هم یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و باز هم بسیار بدشانس بود که شوت زیبای وی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه راهی به درون قفس توری لوئان پولی پیدا نکرد تا ستاره جوان تراکتور همچنان در حسرت گلزنی با شوتهای از راه دور زیبا بماند.

وینگر تراکتوری‌ها که در بازی با تیم اسبق خود از نیمه دوم وارد میدان شد، باز هم توانست در شرایط مناسب گلزنی خود را قرار دهد و شاید بهترین موقعیت تی‌تی‌ها برای باز کردن دروازه محمدرضا خالدآبادی را از دست داد تا در گل نکردن موقعیتهای مناسب که با بدشانسی عجیبی هم همراه بوده، هت‌تریک کرده باشد و باید دید بالاخره چه زمانی دوباره شاهد گل از امیرحسین حسین‌زاده خواهیم بود.

1997