مدیرعامل چادرملو: سعی داریم شاکله تیم را حفظ کنیم/ کمترین حق اخباری این است که در لیگ برتر به کارش ادامه دهد

مدیرعامل چادرملو: سعی داریم شاکله تیم را حفظ کنیم/ کمترین حق اخباری این است که در لیگ برتر به کارش ادامه دهد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: قرارداد اخباری نیم فصل قبل که قهرمان نیم فصل شدیم تمدید کردیم، فکر می‌کنم کمترین حق یک سرمربی که تیم را لیگ برتر می‌آورد این است که با تیمش در لیگ برتر به کارش ادامه دهد و من حمایت همه جانبه خود را در همه جا اعلام کردم.

به گزارش فوتبالی، علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: همیشه‌ استراتژی تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال می‌آیند در یارگیری متفاوت است. چند روز پیش اطلاعیه‌ای از طریق باشگاه منتشر کردیم. تلاش بر این است که ابتدا شاکله تیم قبلی خود را حفظ کنیم. خدا را شکر سال گذشته که خودم قراردادها را بستم حدود ۴۰ درصد از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار قراردادهایشان ۲ ساله است. ۴ تا ۵ بازیکن نیز داریم که قرارداد ندارند و در مرحله تمدید هستند که یکی دو نفر از آنها انجام شده است. به محض این که این چند نفر قراردادشان کامل شود خبرش منتشر می‌شود.

وی گفت: بخش اصلی قضیه یعنی تقویت شاکله اصلی است. متاسفانه قیمت‌های پیشنهادی برخی باشگاه‌ها نجومی است و این به کلیات ورزش ضربه می‌زند. بر اساس سیاست‌های شرکت و بودجه مصوبی که هنوز تعیین تکلیف نشده و در حال انجام است یارگیری می‌کنیم اصلا دنبال کار عجیب و غریب نیستیم، سعی می‌کنیم تیم‌مان تیم همگونی باشد.

عطایی تصریح کرد: خیلی‌ها نمی‌خواهند اعتراف کنند اما شمس آذر که امسال خوب درخشید نمونه خیلی خوبی است. البته الان درست نیست که دنبال اسم‌ها برویم و عملکردها مهم است، سعی می‌کنیم بر اساس عملکردها یارگیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه چادرملو در پاسخ به این پرسش که کادر فنی می‌ماند یا خیر؟ افزود: قرارداد اخباری نیم فصل قبل که قهرمان نیم فصل شدیم قراردادش را تمدید کردیم، فکر می‌کنم کمترین حق یک سرمربی که تیم را لیگ برتر می‌آورد این است که با تیمش در لیگ برتر به کارش ادامه دهد و من حمایت همه جانبه خود را در همه جا اعلام کردم. کمترین حق اخباری این است که بماند و ادامه دهد.

عطایی همچنین درباره ورزشگاه گفت: در سطح لیگ یک ورزشگاه استانداردی بود و توانستیم دو فصل را با آن سپری کنیم اما با توجه به بازدیدهایی که انجام شد و آخرین اعلامی که آقای روشنک داشت و بازی آخر ناظر ویژه بازی بود، ایراداتی دارد ما از سازمان لیگ درخواست کردیم ایراداتش را برای ما اولویت بندی کند که به کمک استانداری و شرکت چادرملو به سرعت بتوانیم ایرادات را برطرف کنیم تا در شروع مسابقات میزبان باشیم.

وی اضافه کرد: شور و اشتیاقی که در استان یزد و در دل فوتبال دوستان این استان ایجاد شده و حمایت و پشتوانه برای ما خیلی ارزشمند است. دوست داریم این اتفاق از اول رخ دهد، از سازمان لیگ و مسئولان فوتبال خواهش دارم به هر حال کمک کنند تا خدای نکرده مردم یزد از این نشاط اجتماعی که ایجاد شده محروم نشوند.

مدیرعامل باشگاه چادرملو در پاسخ به این سوال که آقای تفکری یک بودجه ویژه‌ای نیز عنوان کردند، نظر شما در این خصوص چیست؟ افزود: تفکری عزیز و بزرگ ماست. بر اساس نیازهای ورزشگاه و اعلام شرکت چادرملو قرار است استانداری نیز ورود پیدا کند تا ورزشگاه درست شود. حالا نمی‌دانم بودجه ویژه چه مبلغی است. البته نظر ما اول و آخر شهید نظیری یزد است چون تیمی که تازه وارد لیگ برتر می‌شود تجربه کافی ندارد به هر صورت من و اخباری تجربه کار کردن در لیگ برتر را داریم و از نظر شخصیتی تیم خوبی داریم اما به هر حال چیزی که به تیم هویت می‌بخشد تماشاگرانش است. دوست داریم از همان روز اول در شهید نظیری یزد بازی کنیم و به گزینه جایگزین فکر نکردیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ما ۲ سال است که تشکیل شده و افتخار بزرگی برای استانی بود که بعد از ۱۹ سال صاحب تیم شد طی این سال‌ها خیلی تلاش کردیم از تجربیات قدیم خود بسیار استفاده کردیم اکنون توانستیم مجوز حرفه‌ای را نیز پاس کنیم و بگیریم و این افتخار بزرگی برای باشگاهی که ۲ سال است تشکیل شده که بتواند این مجوز را دریافت کند چون برای ادامه کار به این مجوز نیاز داشتیم، اکنون که لیگ برتری شدیم باید این مجوزها را ارتقا دهیم.

7474