خرید تراکتور به دنبال جدایی دوستانه از گل‌گهر

خرید تراکتور به دنبال جدایی دوستانه از گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید تراکتور به دنبال حل و فصل دوستانه اختلافش با تیم سابق خود گل‌گهر است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه‌ها می‌توانستند قرارداد بازیکنانی را که یک فصل با آن تیم قرارداد داشتند را با ارسال نامه به سازمان لیگ و خود بازیکن، به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به اخذ رضایت بازیکن، با افزایش درصدی مقرر تمدید کنند، این خبر مطرح شده که گل‌گهر سیرجان چنین کاری را برای اکثر بازیکنان یک ساله خود انجام داده است.

یکی از این بازیکنان، خرید جدید تراکتوری‌ها یعنی علیرضا علیزاده است. هافبکی که از نیم فصل مورد توجه تی‌تی‌هاست و حالا با اتمام قراردادش با گل‌گهر به توافق نهایی با تراکتور رسیده و علاقه‌مند است فصل جدید را در تبریز پا به توپ شود اما ممکن است باز هم با دردسری به نام رضایت از گل‌گهر مواجه شود.

اما شنیده‌های “فوتبالی” حاکی از این است که علیزاده به دنبال حل و فصل دوستانه این ماجرا با تیم سیرجانی است. بازیکنی که چند فصلی هست در گل‌گهر بازی می‌کند و به مدیران این تیم اعلام کرده انگیزه کافی برای ادامه دادن در جمع این تیم را ندارد و به نوعی به صورت مسالمت‌آمیز از باشگاهی که چند سال برایش توپ زده، خواسته بند تمدید اتوماتیک را فعال نکنند و باید دید چه اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

1997