قرارداد داوید رایا و آرسنال دائمی خواهد شد

قرارداد داوید رایا و آرسنال دائمی خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال به دنبال قطعی کردن قرارداد دروازه بان اسپانیایی فصل گذشته خود است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه آرسنال اکنون به طور رسمی گزینه خرید دیوید رایا از برنتفورد را فعال کرده و قصد دارد دروازه بان تیم ملی فوتبال اسپانیا را به شکل قطعی به خدمت بگیرد. او پس از قطعی شدن این انتقال بازیکن آرسنال با قرارداد دائمی به مبلغ ۲۷ میلیون پوند طبق برنامه خواهد بود. این مورد در تیم مدیریت باشگاه لندنی پیش از این تصمیم گرفته شده و اکنون تکمیل شده است.

البته هنوز بیانیه رسمی باشگاه آرسنال در این مورد منتشر نشده اما به نظر می رسد به زودی این اتفاق رخ دهد و رایا بازیکن آرسنال لقب بگیرد. آرون رمزدیل دیگر دروازه بان تیم آرسنال این باشگاه را ترک خواهد کرد و چند باشگاه در لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب این دروازه بان ملی پوش انگلیسی هستند و به این ترتیب آرسنالی ها باید در فصل آینده یک ذخیره مطمئن نیز برای داوید رایا جذب کنند تا با توجه به فشردگی بازی های لیگ برتر انگلیس و رقابت های اروپایی دچار چالش نشوند.

با ۱۴ کلین شیت در فصل گذشته جایزه دستکش طلایی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به داوید رایا گلر اسپانیایی آرسنال رسید تا این ملی پوش اسپانیایی فصل خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

۱۰۰۹