پورحمیدی و اوج گیری با پشت پرده یونایتدی

پورحمیدی و اوج گیری با پشت پرده یونایتدی

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی از فرصت بازی نکردن سیدحسین حسینی بهترین استفاده ممکن را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه بانی است که این فصل انواع فراز و نشیب ها را در تراکتور دیده و چشیده است. بازیکنی که شاید جانشینی وی به جای بازیکن محبوبی همچون محمدرضا اخباری، بیش از اشتباهاتی که داشته، موجب اعتراض به وی شده ولی با این وجود پورحمیدی باز هم از لحاظ آماری شرایط بسیار خوبی دارد.

سنگربان خوزستانی که در بازی با ذوب آهن توسط هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه مورد اعتراض شدید قرار گرفته بود، شرایط خود را بهتر کرده و علاوه بر اینکه در بازی جام حذفی تی‌تی‌ها اصلی ترین مهره این تیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی بود، در بازی با استقلال هم از نبود سید حسین حسینی استفاده کرده و تعداد کلین شیت های خود را به عدد ۱۴ رساند تا همراه با کاپیتان استقلال از این حیث در صدر قرار بگیرد.

اما به نظر می رسد بازگشت امیلیو آلوارز مربی دروازه‌بانان نیم‍فصل اول تراکتور تاثیر خود را روی عملکرد پورحمیدی داشته و دوباره شاهد اوج گیری این دروازه بان هستیم. اما داستان حضور و جدایی آلوارز جالب توجه است. پس از اینکه مربی دروازه بانان پیشنهادی خمز در اردوی پیش فصل ترکیه نتوانست باتوجه به مصدومیت پا با این تیم ادامه دهد، امیلیو آلوارز با سابقه کار در منچستر یونایتد جذب تراکتور شد و یک نیم فصل در تبریز حضور داشت.

اما پس از اتمام نیم فصل، پاکو خمز دوباره اصرار به بازگشت خورخه رامیرز مربی دروازه بانان پیشنهادی ابتدای فصل خود داشت و این موضوع موجب جدایی آلوارز شد تا رامیرز به تبریز بیاید و کار را در دست گیرد اما نحوه تمرین‌دهی این مربی چیزی بود که تعریف زیادی از آن نمی‌شد.

در نهایت با جدایی خمز، رامیرز هم با این سرمربی به اسپانیا بازگشت و تراکتور دوباره سراغ مربی سابق داوید دخیا در یونایتد رفت و آلوارز دوباره با حضور مجدد خود توانسته شرایط پورحمیدی را بهتر کند و حالا این دروازه بان در صدر جدول کلین‌شیت لیگ برتر قرار دارد.

1997