ناکامی مطهری در گلزنی به تیم سابقش؛ خبری از سومین گل ارسلان به استقلال نبود

ناکامی مطهری در گلزنی به تیم سابقش؛ خبری از سومین گل ارسلان به استقلال نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تراکتور در مصاف با تیم سابقش، روز خوبی را تجربه نکرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و استقلال در حالی به تساوی بدون گل رضایت دادند که حمید مطهری تصمیم گرفته بود از ارسلان مطهری برای اولین بار در ترکیب اصلی تراکتور استفاده کند تا شاید انگیزه او برای بازی مقابل تیم سابقش، به نفع تراکتور تمام شود.

ارسلان، اما جلوی استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در 64 دقیقه‌ای که در زمین بود، حتی یکبار هم دروازه خالدآبادی را تهدید نکرد تا نتواند سومین گلش مقابل استقلال را به ثمر برساند.

مطهری، اولین بار در لیگ شانزدهم و در هفته اول مقابل استقلال گلزنی کرد. در دیداری چهار مرداد سال 1395 برگزار شد، مهاجم نفت تهران که آن موقع علی دایی هدایتش را به عهده داشت، دروازه شاگردان منصوریان را باز کرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دومین گل مطهری به استقلال، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد. در هفته پنجم رقابتها و در دیداری که چهار مهر سال 98 برگزار شد، ذوب آهن و استقلال در شرایطی به تساوی 2-2 رضایت دادند که ارسلان مطهری در دقیقه 91 دروازه شاگردان استراماچونی را باز کرد تا تیم علیرضا منصوریان، مقابل مهمانش بازنده نباشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که مطهری فصل آینده در کدام تیم حضور داشت و چه موقع می‌تواند سومین گلش مقابل استقلال را به ثمر برساند.

7899