سوال روز؛ جلالی بعد از تمدید قرارداد با استقلال، سرباز می‌شود؟

سوال روز؛ جلالی بعد از تمدید قرارداد با استقلال، سرباز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی با استقلال، این احتمال وجود دارد که او فصل آینده پیراهن این تیم را نپوشد.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل اخباری درباره سرباز شدن بازیکن تاثیرگذار استقلال مطرح شده بود که جلالی همیشه در واکنش به این خبر، آن را تکذیب کرده بود و حتی دیروز هم که با خبرنگاران صحبت کرد، مدعی شد که در جریان این قضیه نیست.

در شرایطی که او امروز قراردادش را با استقلال تمدید کرد، خبرگزاری تسنیم مدعی شده که ادامه همکاری جلالی با استقلال، منوط به شرایط سربازی اوست و اگر نتواند معافیت از خدمت بگیرد، مجبور است راهی یکی از تیم‌های نظامی بشود و به احتمال زیاد، ملوان مقصد او خواهد بود.

گویا تمدید قرارداد هم او بی‌ارتباط با ماجرای سربازی این بازیکن نبوده است. آنطور که خبرورزشی نوشته، جلالی از تاریخ اول مرداد، سرباز خواهد شد و باید برای گذراندن دوران خدمت راهی ملوان شود.

باشگاه استقلال هم با علم به این ماجرا قرارداد بازیکن کلیدی‌اش را تمدید کرده تا او بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی دوباره به جمع آبی‌پوشان برگردد.

جالب است که بدانید مدیران استقلال به جلالی وعده داده‌اند در نیم‌فصل دوم آینده او را به این تیم بگردانند تا بتواند فوتبالش را در جمع آبی‌پوشان ادامه بدهد.

با این شرایط جلالی احتمالا بعد از یک نیم‌فصل دوری از استقلال، دوباره به این تیم بر‌می گردد.

6768