خبر امیدوارکننده پزشک بیرانوند برای پرسپولیسی‌ها؛ او به بازی با سپاهان می‌رسد؟

خبر امیدوارکننده پزشک بیرانوند برای پرسپولیسی‌ها؛ او به بازی با سپاهان می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به اظهارات اخیر پزشک علیرضا بیرانوند، احتمال دارد این دروازه‌بان به بازی با سپاهان برسد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند حدود یک ماه قبل دچار مصدومیت شد و مجبور شد دست خود را گچ بگیرد. در طی هفته‌های اخیر، حفاظت از قفس توری پرسپولیس به امیررضا رفیعی سپرده شد و این سنگربان جوان، موفق شد عملکرد خوبی ارائه بدهد و چندین کلین شیت متوالی هم به ثبت رساند، اما بازی با آلومینیوم در جام حذفی به کابوس بزرگی برای او تبدیل شد و این دروازه‌بان یکی از بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

رفیعی نه تنها در جریان بازی چهار مرتبه دروازه خود را باز شده دید، بلکه در ضربات پنالتی هم عملکرد خوبی نداشت و نتوانست هیچکدام از پنالتی‌های حریف را مهار کند. درنهایت حذف پرسپولیس از جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی پس از شکست مقابل ایرالکو، باعث شد تاحدی از اعتماد هواداران نسبت به دروازه‌بان جوان کاسته شود و غیبت بیرانوند پررنگ‌تر از قبل به چشم بیاید.

در طی روزهای گذشته، چندین رسانه با اطمینان از غیبت بیرانوند مقابل سپاهان خبر دادند و نوشتند سنگربان شماره یک سرخ‌ها به هیچ عنوان به این بازی حساس نخواهد رسید و کار به جایی رسید که یکی از سایتهای خبری هم از قول علی بیرو نوشت که او قطعا جلوی سپاهان غایب خواهد بود اما صحبتهای پزشک بیرانوند، باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شده است.

دکتر حسین حاجی تقی درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس گفته است:" او از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد."

حالا باید دید کادر پزشکی پرسپولیس و اوسمار ویرا چه تصمیمی درباره بیرانوند خواهند گرفت و آیا از او در بازی حساس مقابل سپاهان استفاده خواهند کرد یا امیررضا رفیعی، باز هم درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

7474