همه سپاهانی‌های حال حاضر پرسپولیس؛ جام‌دارانِ بدون جام

همه سپاهانی‌های حال حاضر پرسپولیس؛ جام‌دارانِ بدون جام

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

به گزارش فوتبالی، در ترکیب فعلی قرمزها، 5 بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

* عیسی آل کثیر

مهاجم نیم‌فصل اول سپاهان که برای چندمین بار به پرسپولیس پیوست. او با توجه به حضور مغانلو، چندان در سپاهان به بازی گرفته نشد. آل کثیر تنها 12 بازی برای سپاهان انجام داد و کارنامه قابل قبولی با زدن 4 گل و ساختن 2 گل از خودش به جای گذاشت. 2 گل و یک پاس گل او در 3 بازی لیگ قهرمانان بود و 2 گل و یک پاس گل هم در 9 بازی لیگ برتر ثبت کرد. او در بازی رفت دو تیم، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

* دانیال اسماعیلی‌فر

گزینه محبوب گل‌محمدی برای جانشینی رضاییان بود. این مدافع راست، 74 بازی برای سپاهان انجام داد و در تمام 60 بازی لیگ‌های 20 و 21 برای سپاهان به میدان رفت، 9 گل زد و 8 پاس گل داد. 10 بار با پیراهن سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد (با آمار 3 پاس گل) و 4 بازی دیگرش در جام حذفی بود. او البته بیشترین بازی‌اش را با پیراهن ذوب‌آهن انجام داده (134 بار) درحالیکه برای سپاهان و پرسپولیس، درمجموع 139 بار بازی کرده است.

* مسعود ریگی

یکی از 9 بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر برای هر 3 مدعی سنتی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده است. ریگی ابتدای این فصل با ترک سپاهان بعد از 2 فصل راهی پرسپولیس شد. او برای سپاهان در 57 بازی، یک گل زد و 2 پاس گل داد. 

2 پاس گل او برای سپاهان برابر استقلال و تراکتور بود و تک گلش را هم وارد دروازه صنعت نفت کرد.

* گئورگی گولسیانی

ذوب‌آهن، نساجی، سپاهان و حالا پرسپولیس؛ این مدافع گرجستانی چنین مسیری را در فوتبال ایران سپری کرده است. او با پیراهن پرسپولیس فاتح تمام جام‌های داخلی ایران (لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام) شده است. ولسیانی 79 بار پیراهن سپاهان را در رقابتهای مختلف به تن کرد شامل 64 بازی در لیگ برتر. در این بازیها، توانست 10 گل بزند که 2 تایش وارد دروازه استقلال شد. یکی از 10 گل او در جام حذفی بود و بقیه در لیگ برتر به ثمر رسیدند.

* سروش رفیعی

هافبک 34 ساله‌ای که با پیراهن هر تیمی در فوتبال ایران، نمره قبولی گرفته است. او در 3 مقطع مختلف برای پرسپولیس بازی کرده و 6 تا از 7 قهرمانی‌اش هم در پیراهن قرمز بوده است.

رفیعی 78 بازی برای سپاهان در رقابتهای مختلف انجام داد که 60تایش در لیگ برتر بود. در این بازیها، 8 گل زد (6 تا در لیگ برتر و 2 تا در لیگ قهرمانان آسیا) و 15 پاس گل داد ولی جامی کسب نکرد. او با پیراهن سپاهان برابر پرسپولیس، یک پاس گل داده است.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی