واکنش برنامه «فوتبال برتر» به خبر جنجالی؛ با همه قوا علیه فساد هستیم!

واکنش برنامه «فوتبال برتر» به خبر جنجالی؛ با همه قوا علیه فساد هستیم!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از افشای فساد در باشگاه مس رفسنجان که البته محدود به این باشگاه نبود و پای چند مدیر فوتبالی و چند فعال رسانه‌ای هم در آن مطرح شد هر روز خبرهای تازه‌ای از ابعاد این فساد حیرت‌انگیز توسط رسانه‌ها منشتر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در چنین فضایی طبیعی است نام‌های تازه‌ای هم به فهرست متهمان اولیه اضافه شود. عصر روز شنبه برخی از کانال‌ها در فضای مجازی خبر دادند که مجریان دو برنامه تلویزیونی هم در این فساد دست دارند. برخی کانال‌ها اسامی مجریان را به صورت اختصاری منتشر کردند اما برخی دیگر از کانال‌ها اسامی را به طور کامل در متن خبرشان آورده بودند.

نکته عجیبب این بود که همه این کانال‌ها خبر خودشان را به نقل از خبرگزاری تسنیم منتشر کرده بودند. اما نه در سایت این خبرگزاری و نه در کانال‌های این خبرگزاری در پیام‌رسان‌های مختلف، چنین خبری دیده نمی‌شد!

کمی بعد از انتشار این خبر خبرگزاری تسنیم بیانیه کوتاهی صادر کرد. در متن این خبر آمده بود: « از دقایقی پیش خبری با عنوان ارتباط محمدحسین میثاقی با اخبار اخیر مربوط به فساد در فوتبال به نقل از تسنیم در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، حال آنکه اساسا تسنیم چنین خبری را مخابره نکرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این خبر را برخی کانال‌هایی که نام تسنیم را جعل کرده‌اند، انتشار داده‌اند و ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد

در متن این خبر جنجالی اسامی دو مجری یکی دیگر از برنامه‌های تلویزیونی هم دیده می‌شد اما روز گذشته برنامه فوتبال به آن واکنش نشان داد.

سایت برنامه فوتبال برتر در بیانیه کوتاهی که تیتر آن «با همه قوا، علیه فساد؛ این فوتبال را نجات دهید!» بود نوشت: «از هفته‌های گذشته اخبار زیادی درباره ماجرای فساد در فوتبال منتشر شد و حتی برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دادگاه حاضر شدند تا از خود دفاع کنند. پس از این اخبار بود که خداداد افشاریان و سهیل مهدی هم از سمت‌های خود کنار رفتند تا مرادی و رضا کشوری مسئولیت دپارتمان داوری و کمیته مسابقات سازمان لیگ را عهده‌دار شوند. فاش شدن ابعاد تازه‌ای از فساد در فوتبال ایران، می‌تواند تلنگری برای همه ارکان فوتبال در جهت برخورد همه‌جانبه با رویه‌های مسئله‌برانگیز و فسادزا‌ باشد. این هفته برنامه فوتبال برتر هم قصد دارد زوایای تازه‌ای از این پرونده تاریک و موارد مشابه این اتفاق تلخ را به طور کامل مورد بررسی قرار بدهد

ظاهرا مطرح شدن نام میثاقی در خبر جنجالیِ عصرِ شنبه باعث شد این مجری به همراه همکارانش در برنامه فوتبال برتر در مقام اعاده حیثیت بربیایند. حالا امشب دوشنبه شب است و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید شاهد برنامه فوتبال برتر باشیم. برنامه‌ای که طبق وعده سایت فوتبال برتر باید به ماجرای فساد اخیر در فوتبال بپردازد.

1359