خاتون بم و سپاهان اصفهان؛ دو‌ تیم دارای مجوز حرفه ای زنان

خاتون بم و سپاهان اصفهان؛ دو‌ تیم دارای مجوز حرفه ای زنان

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام هیات بدوی مجوز حرفه ای باشگاه ها، تیم های زنان خاتون بم و سپاهان اصفهان مجوز حرفه ای خود را دریافت کردند تا تنها تیم های زنان ایران در چرخه ۲۰۲۳-۲۰۲۴ باشند که مجوز گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز هیات بدوی مجوز حرفه ای باشگاه ها، تصمیمات خود مبنی بر مجوز باشگاه ها را اعلام کرد که در بخش زنان خاتون بم و سپاهان اصفهان توانستند بدون هیچ مشکلی مجوز خود را هم برای لیگ قهرمانان زنان آسیا و هم برای لیگ برتر زنان دریافت کنند. البته خاتون بم پارسال هم موفق شده بود این مجوز را کسب کند و امسال برای دومین سال پیاپی می تواند بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان زنان آسیا بازی کند.

خاتون بم پس از قهرمانی در لیگ فوتبال زنان ایران، از شهریور باید در رقابت های لیگ قهرمانان زنان آسیا که برای اولین بار به صورت رسمی برگزار می شود شرکت کند. این رقابت ها در سال های قبل به صورت آزمایشی برگزار می شد.

همچنین تیم های زنان پیکان و شهرداری سیرجان هم برای دریافت مجوز حرفه ای تقاضا داده بودند که با توجه به نداشتن معیار های A نتوانستند مجوز لیگ قهرمانان زنان را بگیرند اما برای حضور در لیگ فوتبال زنان ایران مشکلی نخواهند داشت. در جدول لیگ فوتبال زنان در فصل اخیر، خاتون بم قهرمان شد، شهرداری سیرجان سوم، سپاهان اصفهان چهارم و پیکان هم در رتبه ششم ایستاد.

۶۰۰۱