گزارش ویژه/ حمله دو جانبه سرخابی‌ها به رکورد استقلالِ مجیدی!

گزارش ویژه/ حمله دو جانبه سرخابی‌ها به رکورد استقلالِ مجیدی!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و پرسپولیس شانس این را دارند تا در پایان فصل جمع امتیازات خود را به عدد 70 و بالاتر برسانند!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که رقابت استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی هر روز نسبت به دیروز حساس‌تر می‌شود و هر دو تیم در کنار تمرکز بر روی عملکرد فنی خود به دنبال لغزش یکدیگر هستند تا بتوانند در بهترین حالت ممکن بار قهرمانی را ببندند حالا ممکن است در انتهای فصل به یک آمار خارق‌العاده و شگفت‌آور دست پیدا کنند!

استقلال که دو فصل پیش با کلی رکورد به یک قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست پیدا کرد و با هدایت فرهاد مجیدی به 9 سال ناکامی خود در این رقابت‌ها پایان بخشید در شرایطی توانست به جام طلایی بوسه بزند که با کسب 68 امتیاز، بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در یک دوره از رقابت‌های لیگ برتر با انجام 30 را مسابقه به ثبت رساند. 

حالا استقلال با هدایت جواد نکونام و پرسپولیس نسخه برزیلی اوسمار در آستانه رسیدن به این رکورد استثنایی استقلال مدلِ فرهاد مجیدی قرار دارند؛ آبی‌ها هم اکنون با 50 امتیاز صدر جدول رقابت‌های لیگ بیست و سوم را در اختیار دارند و اگر تا پایان فصل بتوانند در 7 بازی باقی‌مانده خود دست پر زمین مسابقه را ترک کنند با 71 امتیاز بی‌چون‌وچرا قهرمان می‌شوند و رکورد خود را 3 امتیاز افزایش می‌دهند. همچنین حتی اگر شاگردان نکونام در 7 بازی پیش روی خود به 6 برد و یک تساوی هم دست پیدا کنند 69 امتیازی خواهند شد و بازهم رکورد تیم فرهاد مجیدی را خواهند زد.

جدا از استقلال، پرسپولیس هم در چنین شرایطی قرار دارد. قرمزها که هم اکنون با 49 امتیاز روی پله دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند و منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی رقیب سنتی خود هستند تا پایان فصل 7 بازی حساس و سرنوشت‌ساز دارند و اگر بتوانند در همه آن‌ها به برتری دست پیدا کنند 70 امتیازی خواهند شد و ممکن است با چنین آماری به قهرمانی دست پیدا کنند!؛ کسب تنها یک مساوی پرسپولیس را از شکستن رکورد استقلالِ مجیدی باز می‌دارد!

این نکته را هم فراموش نکنیم که اگر سرخابی‌ها با چنین دست فرمانی جلو بروند و در 7 بازی پیش روی خود به برتری برسند، وضعیتی را در جدول رده‌بندی ایجاد خواهند کرد که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه خواهد بود! یعنی استقلال با 71 امتیاز اول می‌شود و پرسپولیس با 70 امتیاز دوم. 

9098