آنچلوتی: همه فکر کردند ما مُردیم، اما رئال مادرید هرگز نمی‌میرد

آنچلوتی: همه فکر کردند ما مُردیم، اما رئال مادرید هرگز نمی‌میرد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از کسب یک برد فراموش نشدنی مقابل منچسترسیتی، با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب رئال موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی، منچسترسیتی را حذف کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. لوس بلانکوس در این مرحله به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "نمی توانید توصیفش کنید. ما شروع خوبی داشتیم و از حریف جلو افتادیم و سپس تصمیم گرفتیم که دفاع کنیم و برای صعود، زجر بکشیم. ما فکر کردیم می توانیم به یک روش دیگر بازی کنیم، اما توپ و میدان را به سیتی دادیم و آن ها بازی را کنترل کردند. فکر می کنم ما خیلی خوب دفاع کردیم"

"مادرید شب های فراموش نشدنی بسیاری داشته. به خاطر لوگو باشگاه است. در ضربات پنالتی، مطمئن بودیم که صعود خواهیم کرد. لونین بازی بی نظیری داشت. این تنها راهی بود که می توانستیم در این جا پیروز شویم."

"پنالتی های خوبی زدیم. ما از پنالتی رودیگر سورپرایز شدیم، چون در این فصل خیلی خوب پنالتی نزده بودیم."

"خیلی خوشحالم که عضو این گروه خاص هستم. در مادرید همه می جنگند. خیلی خوشحالم که به نیمه نهایی رسیدیم، مخصوصاً اینکه قهرمان اروپا را شکست دادیم. سیتی مشکلات زیادی را برای ما رقم زد، اما خیلی خوب دفاع کردیم. همه فکر کردند که ما کردیم، اما رئال مادرید هرگز نمی میرد."

4416