انگیزه مضاعف بازیکنان رئال مادرید برای دیدارهای بزرگ

انگیزه مضاعف بازیکنان رئال مادرید برای دیدارهای بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید می گوید هم تیمی هایش بی صبرانه منتظر فرا رسیدن بازی های بزرگ پیش روی هستند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در استادیوم سانتیاگو برنابئو با تساوی سه بر سه به پایان رسید. 

شوامنی که گل پیروزی رئال مقابل مایورکا را به ثمر رساند به خبرنگاران گفت: "روز چهارشنبه بازی بسیار بزرگی پیش روی داریم و باید با منچسترسیتی بازی کنیم. بازی با مایورکا هم خیلی ساده نبود. چون روز سه شنبه هفته گذشته یک دیدار بسیار سخت مقابل سیتی داشتیم و در آن بازی از 100 درصد توان خود بهره بردیم و کمی خسته شده بودیم. البته وقتی برای رئال بازی می کنید، خستگی معنا ندارد، چون شما همیشه باید ببرید. ما ترکیب بسیار باکیفیتی داریم. با این اوصاف می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. حالا سیتی را هدف گرفته ایم. همیشه می گوییم بازی بعدی، مهم ترین بازی فصل خواهد بود. اما حالا چند بازی تعیین کننده در ادامه خواهیم داشت. بعد از بازی با سیتی، باید در برنابئو با بارسلونا بازی کنیم."

4416