خوشحالی خطرناک عیسی؛ نزدیک بود آسیب ببیند! (ویدیو)

خوشحالی خطرناک عیسی؛ نزدیک بود آسیب ببیند! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس با گل مهاجم دزفولی‌اش موفق شد ملوان را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد پرسپولیس توانست با یک گل از سد شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان بندر انزلی بگذرد.

تک گل این مسابقه در 49 به ثمر رسید. امید عالیشاه از سمت راست سانتر کرد و عیسی آل کثیر با یک ضربه سر دیدنی دروازه ملوان را باز کرد. هر چند مرور صحنه آهسته نشان داد که این گل آفساید بوده اما در هر صورت گل پذیرفته شد.

اما بعد از این گل اتفاق عجیبی افتاد. مهاجم دزفولی پرسپولیس پس از باز کردن دروازه ملوان به سمت هوادارانی که در ضلع شمال شرقی ورزشگاه نشسته بودند رفت تا شادی گل خودش را با آنها تقسیم کند.

گل آل کثیر به ملوان

ظاهرا در آن منطقه تعدادی از هواداران دزفولی پرسپولیس حضور داشتند و عیسی هم به آنجا رفت تا در کنار همشهری‌‌هایش جشن گل بگیرد. اما وقتی می‌خواست از روی تابلوهای تبلیغاتی بپرد درست روی لبه تابلو، تعادلش را از دست داد و به زمین خورد!

البته ظاهرا شدت برخورد او با زمین زیاد نبود چون عیسی خیلی زود از زمین بلند شد و به بازی ادامه داد. اما در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت که در آن لحظه کمی دچار سرگیجه شد ولی مشکلش جدی نبود.

1359