ردِ پای ماشاریپوف روی گل بلانکو/ جای مهدی‌پور حس نشد!

ردِ پای ماشاریپوف روی گل بلانکو/ جای مهدی‌پور حس نشد!

پایگاه خبری فوتبالی- روی گل گوستاوو بلانکو به آلومینیوم، ماشاریپوف نقش ویژه‌ای داشت.

به گزارش فوتبالی، استقلال در یکی ازمهمترین بازی‌های این فصل خود به مصاف آلومینیوم رفته است و فعلا با گلزنی گوستاوو بلانکو موفق به شکست دادن این تیم اراکی شده است.

آبی‌ها که برای حفظ صدر جدول شدیداً به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارند در غیاب مهدی مهدی‌پور بنظر می‌آمد به مشکل جدی بر بخورند و در فاز رد و بدل کردن توپ از دفاع به حمله و توپ رسانی به مهاجمان دچار دردسر شوند اما با حضور زبیر نیک‌نفس در ترکیب ثابت استقلال این مشکل به خوبی حل شد و حداقل تا پایان نیمه اول هرگز جای خالی مهدی‌پور که در جریان بازی با مس رفسنجان از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد احساس نشد.

نکته قابل تامل در بازی امروز استقلال در جدال با آلومینیوم این است که با حضور زبیر نیک‌نفس در ترکیب ثابت استقلال، جلال‌الدین ماشاریپوف در زمین مسابقه آزادی عمل پیدا کرده است و با فراغی باز به بازیسازی می‌پردازد. این نوع بازی در صحنه‌ای که استقلالی‌ها به گل رسیدند اثر خودش را نشان داد و قبل از اینکه ابوالفضل جلالی با ارسالی دقیق توپ را به روی سر گوستاوو بلانکو بریزد جلال‌الدین ماشاریپوف با سماجت خود برترین گلساز این فصل آبی‌ها را صاحب توپ کرد تا بدین شکل ردِ پایی روی تک گل آبی‌ها داشته باشد.

9098