پیش بازی آلومینیوم اراک – استقلال خوزستان/ به دنبال اولین برد فصل در اولین مصاف لیگ برتری

پیش بازی آلومینیوم اراک – استقلال خوزستان/ به دنبال اولین برد فصل در اولین مصاف لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های آلومینوم اراک و استقلال خوزستان برای رسیدن به دنبال جشن گرفتن اولین پیروزی خود در لیگ بیست و سوم هستند.

به گزارش فوتبالی، قرار است در دومین بازی از اولین روز هفته دوم لیگ برتر، آلومینیوم اراک میزبان استقلال خوزستان باشد. نکته جالب اینجاست که در ادوار قبلی حضور آبی‌های خوزستان در لیگ برتر، خبری از تیم آلومینیوم نبوده و همچنین از زمان لیگ برتری شدن این تیم اراکی، استقلال خوزستان در لیگ یک حضور داشته است تا حالا فوتبالی‌ها خود را برای تماشای اولین مصاف ایرالکو و استقلال خوزستان در تاریخ مسابقات لیگ برتر آماده کنند.
این در حالی است که هر دو تقابل آنها در فصل 99-98 لیگ یک با پیروزی‌های یک بر صفر ایرالکو همراه بوده است.

* هدف مشترک
مربیان و بازیکنان دو تیم دوست ندارند برای رسیدن به اولین برد فصل زیاد منتظر بمانند و این مهمترین هدفی است که در این بازی به دنبالش هستند. با توجه به نمایش تیم‌ها در هفته اول و البته شرایط میزبانی آلومینیوم در این بازی به نظر می‌رسد کار استقلال خوزستان سخت خواهد بود.

* نتیجه هفته گذشته
شاگردان مجتبی حسینی در بازی قبلی خود با وجود ارائه عملکرد خوب مقابل پرسپولیس با یک گل شکست خوردند و استقلال خوزستان هم با هدایت سیروس پورموسوی در آخرین دقیقه بازی خانگی مقابل شمس آذر از شکست فرار کرد و به تساوی رسید. بهروز بارانی در دقیقه 90 تک گل این تیم را به ثمر رساند.

* اتفاق ویژه
باشگاه آلومینوم اراک در خبری رسمی اعلام کرده شرایط برای حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه فراهم شده و آنها می‌توانند بازی مقابل استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کنند. بدین ترتیب ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک دومین ورزشگاه فصل جدید مسابقات است که میزبان حضور بانوان فوتبالدوست خواهد بود.

سه شنبه 24 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
آلومینیوم اراک – استقلال خوزستان ساعت 20

6442