رونمایی از صحنه جنجالی استقلال – مس: فردا شب در فوتبال برتر! (ویدیو)

رونمایی از صحنه جنجالی استقلال – مس: فردا شب در فوتبال برتر! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - ویدیوی جنجالی‌ترین صحنه بازی دیروز استقلال و مس رفسنجان، در اختیار برنامه فوتبال برتر است.

به گزارش فوتبالی، شوت میلاد فخرالدینی به سمت دروازه مس و بازگشت توپ توسط محمد نژادمهدی از روی خط دروازه در دقیقه 80، از دیروز با تصاویری که موبایل یکی از تماشاگران ضبط کرده جنجال‌ساز شده و از یکطرف استقلالی‌ها و در راس آنها جواد نکونام مدعی شده‌اند که در آن صحنه حق تیمشان خورده شده و از طرف دیگر برخی کارشناسان داوری اعلام کرده‌اند که تصمیم کمک داور در اعلام نکردن گل، کاملا درست بوده است.

همچنین در اتفاقی عجیب، این صحنه در پخش زنده مسابقه هم به نمایش گذاشته نشد تا ابهام‌ها در این زمینه افزایش باید و باز هم نبود VAR و تکنولوژی استفاده از دوربین‌های به‌روز در لیگ برتر به چشم بیاید.

صحنه جنجالی بازی استقلال و مس

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار “فوتبالی” رسیده، برنامه فوتبال برتر، ویدیوی این صحنه جنجالی را دارد و قرار است در برنامه فردا شب، از آن رونمایی شود تا مشخص شود که ادعای استقلالی‌ها درست بوده و سه امتیاز از آنها گرفته شده یا اینکه تصمیم کمک داور مسابقه، صحیح بوده و عدالت در جریان بازی، رعایت شده است. 

البته نکته عجیب این است که این صحنه چرا در در حین پخش زنده روی آنتن نرفته است در حالیکه با دوربینهای پخش زنده بازی، فیلمبرداری شده است! 

1997