پیش بازی مس رفسنجان - استقلال/ عملیات صدرنشینی

پیش بازی مس رفسنجان - استقلال/ عملیات صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با هدف صدرنشینی، به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش فوتبالی، استقلال که با جواد نکونام در 4 بازی قبلی خود نتایج خوبی را کسب کرده، این فرصت را دارد تا با پیروزی مس رفسنجان و تا پیش از مشخص شدن نتیجه بازی پرسپولیس با گل گهر موقتا صدرنشین شود. 

رویایی دوباره ساکت و استقلال: مصاف‌هایی که ساکت الهامی در قامت سرمربی با استقلال داشته هیچ‌گاه خالی از جذابیت نبوده است؛ چه از فینال جام حذفی چهار فصل قبل که با تراکتور، استقلال فرهاد مجیدی را زمین‌گیر کرد یا چه باخت سنگین 6 بر یکش با هوادار در مصاف با استقلال ساپینتو و البته حذف کردن آبی‌ها به لطف ضیافت‌های پنالتی در جام حذفی دو فصل قبل با نساجی.

کدام سرمربی زودتر به برد سوم می‌رسد؟ جواد نکونام و ساکت الهامی در تیم‌های مختلفی در قامت سرمربی به مصاف یکدیگر رفتند؛ ساکت الهامی با نساجی، تراکتور و هوادار و جواد نکونام هم با فولاد. این دو سرمربی 5 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم هرکدام دو برد بوده و یک بازی هم به تساوی رسیده است. مصاف فردای مس رفسنجان و استقلال فرصت خوبی برای نکونام و الهامی است تا بتوانند زودتر به برد سوم خود در برابر هم برسند. 

به روایت آمار: استقلال و مس رفسنجان تاکنون در 6 مسابقه لیگ برتری به مصاف یکدیگر رفتند که 5 برد سهم استقلال بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این 6 مسابقه 14 گل رد و بدل شده است که سهم آبی‌ها 10 گل و سهم نارنجی‌پوشان 4 گل بوده است.

نتایج هفته گذشته: مس رفسنجان با دو گل آلومینیوم اراک را شکست داد و استقلال با یک گل از سد همنام خوزستانی‌اش گذشت.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با 5 امتیاز از 5 مسابقه تیم دوازدهم جدول است و استقلال 9امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

هفته هفتم لیگ برتر

شنبه 15 مهر

مس رفسنجان – استقلال ساعت 17.45

تیم داوری:حسن اکرمی، حمیدرضا افشون و حامد صفایی

9098