صحبت‌های سرمربی چلسی پس از کامبک مقابل منچستریونایتد

صحبت‌های سرمربی چلسی پس از کامبک مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل منچستریونایتد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته چلسی در آخرین ثانیه ها موفق شد با دو گل دیرهنگام از سوی کول پالمر، منچستریونایتد را حساب چهار بر سر شکست دهد. 

پوچتینو پس از پایان بازی گفت: "من ریلکس و آرام هستم. چون بازی سختی داشتیم و به بهترین شکل خاتمه یافت. خیلی خوشحالم چون فکر می کنم لایق کسب برد بودیم. بازی دشواری بود، اما در کل، ما تیم برتر میدان بودیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما گل بدی خوردیم و از نظر احساسی روی تیم ما تاثیر گذاشت. منچستریونایتد در زمان انتقال توپ از دفاع به حمله، فوق العاده مل می  کند. واقعیت این است که باید کارهای بیشتری برای کسب پیروزی انجام دهیم، اما فکر می کنم همه چیز خوب بود. شروعی است برای ایجاد ارتباط با هواداران، چون آن ها در آینده به کمک ما خواهند آمد."

"کول پالمر؟ تاثیر او استثنایی است. نمی توانم به اندازه کافی راجع عملکرد بی نظیرش صحبت کنم. او نشان داد که چه ذهنیت قوی دارد. حالا زمان فکر کردن به بازی بعدی است. نباید زیاد از حد درگیر این بازی شویم. زمان کمی تا بازی بعدی باقی مانده است."

4416