مائوریسیو پوچتینو حامی سرسخت فوق ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ

مائوریسیو پوچتینو حامی سرسخت فوق ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی فصل آینده‌ منچستر یونایتد همچنان نامشخص است اما به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ نزدیک‌ترین گزینه‌ها باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه The Mail، مائوریسیو پوچتینو فردی است که می‌تواند سبک خوفناک سر الکس فرگوسن برای بازیکنان برتر را به منچستر یونایتد بازگرداند و به باشگاه جهت مشخصی بدهد. سؤال بزرگی که پیش می‌آید این است که سرمربی جدید باید چه کاری با کریستیانو رونالدو انجام دهد؟

مائوریسیو پوچتینو جزو تحسین‌کنندگان فوق ستاره‌ پرتغالی می‌باشد. او در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با نشریه مارکا از ویژگی‌های داخل و خارج زمین کریستیانو رونالدو چنین صحبت کرده است: "او یک پدیده است. او جایزه بهترین بازیکن را دریافت نموده و کاملاً مستحق آن است. رونالدو علاوه بر ویژگی‌هایش یک فرد نمونه است. او هرگز از گفتن راز درخشش خود خسته نمی‌شود؛ کار سخت، تلاش زیاد و مراقب از خود. هر بازیکنی باید این کارها را انجام دهد. رونالدو می‌تواند یک رهبر باشد."

کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد تا سال ۲۰۲۳ قراردادی دارد که می‌تواند تا سال ۲۰۲۴ نیز تمدید شود. اگر او بخواهد یونایتد را ترک کند، هیچ کس ناراحت نمی‌شود؛ اما باشگاه‌های زیادی وجود ندارد که به مهاجم نیاز داشته باشند و توانایی پرداخت حقوق بالایش را نیز داشته باشند.

بنابراین مهم است که یونایتد سرمربی‌ای را استخدام کند که حامی کریستیانو باشد و او را تشویق کند؛ مرد آرژانتینی چنین فردی است. پوچتینو از بازیکنانش می‌خواهد تمرکز کنند و رویکردی بسیار حرفه‌ای داشته باشند و گلزن پرتغالی بهترین مثال برای این مورد می‌باشد.

اگر بازیکنان یونایتد نتوانند خود را مانند رونالدو تطبیق دهند و تمایلی به کار نداشته باشند، پوچتینو می‌تواند به سادگی آن‌ها را کنار بگذارد. هر سرمربی‌ای یک رهبر در رختکن نیاز دارد که حامی او باشد و بتواند الگوی بقیه شود.

پوچتینو قبلا از اخلاق کاری کریستیانو رونالدو صحبت کرده است و اگر فرصتش پیش بیاید، حمایت کامل خود را نیز روانه آقای گل جهان خواهد کرد.

9404