امیدواری بزرگ تی‌تی‌ها؛ رحمان مثل عباس‌زاده بی‌رحم باشد!

امیدواری بزرگ تی‌تی‌ها؛ رحمان مثل عباس‌زاده بی‌رحم باشد!

پایگاه خبری فوتبالی - رحمان جعفری امید اول گلزنی تراکتور به سپاهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رحمان جعفری مهاجمی است که پس از کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته لیگ آزادگان و عملکرد خوبی که در نیم فصل اول در جمع شمس‌آذری‌ها در لیگ برتر داشت؛ توجه باشگاه تراکتور را جلب کرده و در پنجره زمستانی راهی تبریز شد.

جعفری که حتی نتوانسته بود در اردوی ترکیه تی‌تی‌ها همراه این تیم باشد، خیلی زود نظر مثبت پاکو خمز را جلب کرد و از همان ابتدا مهدی عبدی را نیمکت‌نشین کرده و به اولویت اول سرمربی اسپانیایی در پست مهاجم نوک تبدیل شد.

البته مهاجم بابلی پاسخ مناسبی به اعتماد پاکو خمز داشت و موفق شده تا اینجای کار در پنج مسابقه برای تیمش چهار گل بزند تا با ۹ گل زده پس از شهریار مغانلو و رضا اسدی در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ برتر ایستاده باشد.

همین عملکرد خوب جعفری باعث شده تا پرشورها خرید جدید خود را هم بابت شم خوب گلزنی و هم بابت هم‌استانی بودن، با محمد عباس‌زاده مقایسه کنند و امیدوار باشند یک گلزن قهار دیگر در تیم خود داشته باشند؛ گل‌هایی که خیلی زود به رحمان لقب «بی‌رحم» را هم از سوی تی‌تی‌ها در پی داشته است.

حال باید دید جعفری در اولین بازی سال جدید شمسی در برابر سپاهان چه عملکردی خواهد داشت و خواهد توانست در رویارویی مستقیم با دو رقیب آقای گلی، دست بالاتر را در استادیوم خانگی داشته باشد یا نه.

1997