سوژه روز؛ ابهامی به نام سرمربی جدید تیم امید

سوژه روز؛ ابهامی به نام سرمربی جدید تیم امید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم امید است؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مهدی تاج از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید نام برده، از دیروز این بحث مطرح شده که سرمربی سابق پرسپولیس، علاقه‌ای به هدایت تیم امید ندارد و به همین دلیل حضور او در این تیم را باید منتفی دانست.

پیرو همین مساله، از فرهاد مجیدی سرمربی سابق اتحاد کلبای امارات به عنوان گزینه جدید فدراسیون برای تیم امید نام برده شده است. مجیدی که سابقه سرمربیگری تیم امید را در سالهای گذشته دارد، در شرایطی طبق ادعای برخی رسانه‌ها شانس همکاری مجدد با فدراسیون را پیدا کرده که مدیر فنی فدراسیون فوتبال در مصاحبه امروزش، این موضوع را نه تایید کرده نه تکذیب.

مجید جلالی که با یک سایت خبری صحبت کرده، ضمن تایید علاقه فدراسیون به همکاری با یحیی گل‌محمدی، عدم توافق سرمربی سابق پرسپولیس با فدراسیون به خاطر مسائل مالی را رد کرده است:" اصلا به آن جاها نرسیده که ایشان بخواهند موضوع مبلغ را مطرح کنند." 

نکته مبهم صحبتهای جلالی، پاسخ او به سوالی درباره مذاکره فدراسیون با سایر گزینه‌ها برای هدایت تیم امید است:" اصلا در مورد این موضوعات هیچ صحبتی نکنید. هنوز هیچ چیز در این خصوص مشخص نیست."

از صحبتهای جلالی نمی‌توان به این نتیجه رسید که آیا او و همکارانش به همکاری با فرهاد مجیدی هم فکر می‌کنند یا نه. حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا فدراسیون چه تصمیمی برای تیم امید خواهد گرفت.

1984