سوال روز/ آیا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم امید می‌شود؟

سوال روز/ آیا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم امید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه امروزش، دو خبر مهم درباره تیمهای ملی داشت.

به گزارش فوتبالی، اولین خبری که مهدی تاج در این مصاحبه تلویزیونی داد، انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بود. عبدی که به همراه تیم ملی نوجوانان، عملکرد خوبی در جام جهانی نوجوانان داشت – اوج کار شاگردان عبدی در آن تورنمنت، پیروزی مقابل برزیل بود -، حالا قرار است هدایت تیم جوانان را به عهده بگیرد.

اما خبر جذابتر رئیس فدراسیون فوتبال، قرار گرفتن نام یحیی گل‌محمدی در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم امید است. به گفته مهدی تاج، سرمربی سابق پرسپولیس، یکی از افرادی است که مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون به عنوان سرمربی تیم امید پیشنهاد داده است. البته اینکه یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های تیم امید است توسط مجریان برنامه نوروز فوتبالی مطرح شد.

تیم امید بعد از ناکامی در رسیدن به المپیک 2024 و بعد از آن بازیهای آسیایی هانگژو، تعطیل شد تا رضا عنایتی تبدیل به آخرین مربی این تیم تبدیل شود که در موفقیت با تیم امید، ناکام بوده است.

حالا باید دید یحیی گل‌محمدی که اصولا مربی سخت‌گیری است و دغدغه‌های زیادی درباره امکانات تیمش دارد، حاضر به قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال خواهد شد یا نه. پیشنهادی که شاید برای مربی‌ای مثل یحیی، پیشنهاد چندان جذاب و وسوسه‌کننده‌ای نباشد و البته نزدیک به ۹۹ درصد هم گل‌محمدی، سرمربیگری تیم امید را قبول نخواهد کرد.

1984