فرهاد مجیدی را سرمربی تیم امید بدانید

فرهاد مجیدی را سرمربی تیم امید بدانید

وبسایت رسمی فوتبالی – دومین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی، نشستن روی نیمکت تیم امید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فرهاد بعد از آنکه در هفته های پایانی لیگ جانشین وینفرد شفر در استقلال شد، حالا و با تغییراتی که در کادر فنی استقلال رخ داده، بیش از هر زمان دیگری به تیم امید نزدیک شده است. اگر چه خیلی‎ها عقیده دارند مجیدی به دلیل نداشتن سابقه زیاد در دنیای مربیگری، گزینه خوبی برای تیم امید محسوب نمی‎شود، اما رئیس فدراسیون فوتبال، سعی کرده درباره مجیدی نیمه پر لیوان را نگاه کند.

مهدی تاج در کنفرانس خبری‎اش در پاسخ به سوال خبرنگار سایت فوتبالی درباره پرریسک بودن انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید گفته:" درست است انتخاب مجیدی ریسک بالایی دارد، اما همه مدارج علمی پیشرفته را مثل وحید هاشیمان طی کرده است. چه زمانی می‌خواهیم به مربیان جوان اعتماد کنیم. تا چه زمانی باید به نفراتی چون شکوری، ماجدی و فاطمی میدان داد. ریسک بالاست ولی اگر این اتفاق بیفتد، مجیدی موفق خواهد شد. سن مجیدی به بازیکنان نزدیک‌تر است. قبلا چنین تجربه‌ای داشتیم و جواب داده است."

رئیس فدراسیون البته در بخشی از صحبتهایش مدعی شد این احتمال هم وجود دارد که در دقیقه 90 مربی دیگری روی نیمکت تیم امید بنشیند با این همه جمع بندی صحبتهای او حکایت از آن دارد که فرهاد را باید سرمربی جدید تیم امید بدانیم.

نکته دیگری که این موضوع را تقویت می کند پست اینستاگرامی امید نورافکن است. کاپیتان تیم امید با انتشار عکسی از خودش در کنار مجیدی، او را سرمربی جدید تیم امید معرفی کرده و انگار باید خودمان را برای معارفه سرمربی سابق استقلال به عنوان جانشین زلاتکو کرانچار در تیم امید آماده کنیم.

1984