یحیی گل‌‌محمدی در یک‌قدمی تیم امید ایران

یحیی گل‌‌محمدی در یک‌قدمی تیم امید ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مجید جلالی از توافق اولیه با یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، نام‌های زیادی این روزها به عنوان گزینه تیم امید مطرح می‌شود اما مجید جلالی فقط از یک گزینه صحبت می‌کند و خبر مهم او هم توافق اولیه با همان یک گزینه است. 

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال در این مورد گفت:«ما 5 گزینه برای تیم امید داشتیم که از میان 5 نفر فقط با یک نفر، گزینه اولمان یک جلسه داشتیم. ایشان در همان یک جلسه موافقتشان را اعلام کردند. گزینه ما آقای گل‌محمدی بودند که در آن جلسه هم وارد جزییات و مبلغ قرارداد و هیچ مساله دیگری نشدیم. این مسائل را به جلسات بعدی واگذار کردیم. قصد داریم موضوعات بعدی را به عنوان مقدمه آماده بکنیم تا جلسه دیگری با آقای گل‌محمدی داشته باشیم.»

جلالی ترجیح می‌دهد که نام گزینه‌های دیگر را مطرح کند و همچنین امید زیادی دارد که به واسطه رابطه خوبش با سرمربی سابق پرسپولیس در آینده هم نیازی به مطرح کردن نام گزینه‌های بعدی نبوده و یحیی روی نیمکت تیم امید بنشیند: «صحیح نیست که ما نام گزینه‌های دیگر را مطرح کنیم. ما تا الان فقط با یک نفر و آقای گل‌محمدی صحبت کردیم و هیچ گزینه دیگری در میان نبوده است. این جلسه دو هفته گذشته برگزار شد. آقای گل‌محمدی مدتی بازیکن من بودند و ما همیشه با هم در ارتباط بودیم و رابطه بسیار صمیمانه‌ای داریم. ایشان در ابتدا نقطه نظراتی داشت که به آن دلایل می‌خواست قبول نکند اما در ادامه من ایشان را متقاعد کردم که بپذیرند و این کار را قبول کنند. البته موانعی وجود دارد و هر زمان که این موانع برطرف شود انشالله همه چیز حل خواهد شد.»

البته مشخص نیست موانعی که جلالی از آن صحبت می‌کند در چه مورد است. آیا به مسائل مالی فوتبالی ارتباط دارد یا به مسائلی خارج از زمین فوتبال و حاشیه‌های قبلی ارتباط پیدا می‌کند.

آخرین خبر جلالی هم در مورد حسین عبدی است که به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد و به زودی کار خودش را شروع خواهد کرد.

4326