هافبک 22 ساله فرانسوی در رادار آرسنال

هافبک 22 ساله فرانسوی در رادار آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مانو کونه، هافبک جوان مونشن گلادباخ مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر شایعاتی در خصوص علاقه آرسنال به جذب مانو کونه، هافبک مونشن گلادباخ در رسانه‌ها منتشر شد. آرسنال به دنبال تقویت خط هافبک خود در تابستان امسال است.

به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی کونه می‌تواند یکی از بازیکنان پرهیاهوی بازار نقل و انتقالات باشد، چرا که پیش از این هم در لیست خرید لیورپول و پاری سن ژرمن قرار داشته است و ممکن است در تابستان دوباره برای خرید این بازیکن تلاش کنند؛ اما درباره آرسنال هنوز چیزی قطعی نیست. شایعاتی وجود دارد اما هنوز پیشنهادی رسمی از سوی توپچی‌ها داده نشده است.

آرسنال تابستان قبلی هزینه زیادی برای خرید دکلان رایس انجام داد؛ بازیکنی که در این فصل یکی از کارآمدترین بازیکنان قرمزهای لندن بوده است. اما میکل آرتتا می‌خواهد باز هم برای خرید بازیکنانی در خط میانی تلاش کند، چرا که احتمال دارد این فصل، آخرین فصل حضور جورجینیو و توماس پارتی در آرسنال باشد.

مانو کونه می‌تواند گزینه جذابی برای آرسنال باشد. هرچند که باید اشاره کرد مدیران آرسنال چند گزینه دیگر، از جمله داگلاس لوییز، مارتین زوبیمندی و آمادو اونانا را هم زیر نظر دارند.

رومانو در این خصوص گفت: «ما می‌دانیم که آرسنال در چند وقت اخیر چند بازیکن را در خط هافبک زیر نظر داشته است و مانو کونه هم می‌تواند در لیست خرید باشگاه انگلیسی حضور داشته باشد.»

رومانو اضافه کرد: «هرچند که هنوز هم می‌گویم اولویت اصلی آرسنالی‌ها برای تقویت خط هافبک، داگلاس لوییز برزیلی است.»

1428