بایرن مونیخ و لیورپول به دنبال هافبک جوان فرانسوی مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ و لیورپول به دنبال هافبک جوان فرانسوی مونشن گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول وضعیت مانو کونه هافبک بورسیا مونشن گلادباخ را بررسی می کند.

به گزارش کریستین فالک، بایرن مونیخ در روزهای اخیر با مدیربرنامه‌های مانو کونه تماس گرفته و وضعیت این هافبک میانی ۲۲ ساله را جویا شده است. مونیخی ها با بررسی عملکرد کونه در گلادباخ، او را گزینه‌ای مناسب و از لحاظ قیمتی، به صرفه می دانند و مایلند او را در ترکیب خود داشته باشند.

مانو کونه تا سال ۲۰۲۵ با مونشن گلادباخ قرارداد دارد و باشگاه می تواند این قرارداد را برای یک سال دیگر هم تمدید کند. او پیش از این مورد توجه باشگاه های لیورپول، پاری سن ژرمن و نیوکاسل قرار گرفته بود و حالا در لیست یوونتوس برای جایگزینی پل پوگبا نیز حضور دارد.

در تابستان گذشته گفته شد که لیورپول با مدیر برنامه های این بازیکن در ارتباط است فابریتزیو رومانو گفته بود که سران لیورپول در تماس مداوم با ایجنت‌های کفرن تورام هافبک باشگاه نیس و مانو کونه بازیکن مونشن گلادباخ هستند. قرمزهای بندر مرسی ساید پس از رسمی شدن انتقال الکسیس مک آلیستر، درصدد جذب هافبک دیگری بودند و تورام و کونه گزینه‌های اصلی آن‌ها به شمار می رفتند. این هافبک 22 ساله تاکنون 13 بار برای تیم های رده پایه فرانسه به میدان رفته و در 64 جضور خود با پیراهن تیم بورسیا مونشن گلادباخ 4 گل برای این تیم آلمانی به ثمر رسانده است.

1009