مدافع جوان بروسیا مونشن گلادباخ در تیررس چلسی و آرسنال

مدافع جوان بروسیا مونشن گلادباخ در تیررس چلسی و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا نتز، مدافع جوان آلمانی مورد توجه دو باشگاه آرسنال و چلسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها نشان می‌دهند که دو باشگاه انگلیسی، یعنی آرسنال و چلسی در این فصل چند بار در مورد شرایط لوکا نتز تحقیق کردند و این مدافع جوان را زیر گرفته‌اند.

نتز به عنوان یکی از بهترین استعدادهای دفاعی جوان در بوندسلیگا شناخته می‌شود. او با توجه به سن و سال کمی که دارد، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای چلسی و آرسنال تلقی شود.

آرسنال در پست دفاع چپ به عمق بیشتری نیاز دارد. الکساندر زینچنکو تنها مدافع چپ قابل اعتماد در تیم فعلی آرسنال است و میکل آرتتا می‌خواهد با جذب یک بازیکن باکیفیت در این پست رقابت ایجاد کند. کیران تیرنی به صورت قرضی در رئال سوسیداد حضور دارد و انتظار می‌رود در تابستان امسال به طور دائمی فروخته شود.

نتز می‌تواند گزینه جذابی برای توپچی‌ها باشد. او راه زیادی برای پیشرفت دارد و توانایی این را دارد تا با زینچنکو رقابت کند و بعد از چند سال تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش شود.

در همین حال، چلسی قصد دارد مارک کوکوریا، مدافع اسپانیایی خود را در تابستان به فروش برساند و مدیران باشگاه قصد دارند یک جانشین مناسب برای او جذب کنند. کوکوریا از زمان پیوستنش به چلسی نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. نتز می‌تواند رقیب خوبی برای بن چیلول در این پست باشد.

انتقال به لیگ برتر انگلیس برای هر بازیکنی وسوسه‌کننده است. لوکا نتز نیز می‌داند که فرصت بازی در رقابتی‌ترین لیگ دنیا این فرصت را در اختیارش می‌گذارد تا توانایی‌هایش را بهتر به معرض نمایش بگذارد.

1428