مدافع جوان یانکی‌ها در رادار آث میلان و نیوکاسل

مدافع جوان یانکی‌ها در رادار آث میلان و نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- جو اسکالی، مدافع جوان مونشن گلادباخ مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه ESPN چندین باشگاه از لیگ برتر و سری آ به جو اسکالی، مدافع تیم ملی ایالات متحده علاقه‌مند هستند. آن‌ها تمایل دارند این بازیکن را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند.

این مدافع جوان توجه نیوکاسل یونایتد، فولام و بورنموث و البته آث میلان را به خود جلب کرده است. اسکالی 21 ساله، تحت قرارداد مونشن گلادباخ است و بعید است که در این پنجره به باشگاه دیگری منتقل شود، اما انتظار می‌رود در تابستان باشگاه‌های بزرگ اروپایی تلاش زیادی برای جذب این بازیکن جوان کنند.

نیوکاسل اسکالی را در فهرست اهداف تابستانی خود قرار داده است، اما گفته می‌شود که اگر بایرن مونیخ در روزهای پایانی نقل و انتقالات ژانویه برای جذب کیران تریپیر به توافقات لازم برسد، انتظار می‌رود کلاغ‌ها در این پنجره به دنبال یک جایگزین در تیم خود باشند و اسکالی یکی از گزینه‌ها است. فولام در ژانویه 2023 برای اسکالی پرس و جو کرد اما گلادباخ پیشنهاد باشگاه لندنی را رد کرد.

اسکالی توانایی بازی در پست‌های دفاع چپ، دفاع راست و وسط دفاع را دارد و حتی در این فصل در پست هافبک کناری هم برای گلادباخ به میدان رفت. این قابلیت اسکالی باعث شده تا یک هدف جذاب برای تیم‌های انگلیسی باشد.

اسکالی در ژانویه 2021 از باشگاه نیویورک سیتی به گلادباخ منتقل شد و توانست خیلی سریع با شرایط لیگ آلمان سازگار شود.

1428