واکنش امباپه درباره آینده‌اش و احتمال بازی کردن در المپیک

واکنش امباپه درباره آینده‌اش و احتمال بازی کردن در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - حدود دو ماه تا به پایان رسیدن فصل جاری در فوتبال اروپا باقی مانده است و پس از آن قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی به پایان می رسد و باید دید که به کدام تیم می رود و مقصدش کجا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، همه می دانند که رئال مادرید مقصد احتمالی کیلیان امباپه است و حرف و حدیث های زیادی در این باره وجود دارد. امباپه در تازه ترین مصاحبه خود در این باره گفت:" هنوز چیزی درباره آینده خودم اعلام نکرده ام چرا که چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد. من همیشه گفته ام هر وقت چیزی برای گفتن وجود داشته باشد با اعتماد به نفس کامل آن را خواهم گفت."

در تابستان 2024 بازی های المپیک پاریس برگزار می شود. تیم ملی امید فرانسه، می تواند از سه بازیکن بالای 23 سال در این بازی ها استفاده کند. یکی از این بازیکن ها ممکن است کیلیان امباپه باشد. البته اگر امباپه به رئال مادرید برود، اجازه حضور در المپیک را نخواهد داشت. ستاره فرانسوی در این باره گفت:" همیشه دوست داشتم در المپیک بازی کنم. این آرزوی من تغییری نکرده است. اگر در المپیک بازی کنم این قضیه برای من مثل یک رویا خواهد بود. اگر اجازه این کار را نداشته باشم، همان کاری را انجام می دهم که به من گفته شده است. تصمیم گیری درباره این قضیه فقط بر عهده من نیست."

1471