ستاره رئال مادرید در المپیک پاریس بازی نخواهد کرد

ستاره رئال مادرید در المپیک پاریس بازی نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی ستاره فرانسوی رئال مادرید می گوید که نمی خواهد برخلاف نظر باشگاهش در رقابت های المپیک پاریس حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تیری آنری سرمربی تیم زیر 23 ساله های فرانسه در نظر دارد تا تیمی بسیار قدرتمند برای رقابت های المپیک پاریس آماده کند، اما با مشکل بزرگی به اسم رئال مادرید روبروست. لوس بلانکوس صراحتاً اعلام کرده که اجازه نمی دهد هیچ کدام از بازیکنانش در رقابت های المپیک بازی کنند. 

شوامنی که یکی از بازیکنان مدنظر آنری محسوب می شود درباره حضور در المپیک گفت: "قطعاً بازی کردن در بازی های المپیک، آن هم در کشور خودتان، یک چیز فوق العاده است. این چیزی نیست که دوباره در زندگی ما تکرار شود، اما رئال مادرید ما را استخدام کرده و باید به حرف باشگاه گوش دهیم. از زمانی که رئال مادرید تصمیم به وتو کردن گرفت، من دیگر هیچ فکری درباره المپیک نکردم و حالا چیز زیادی برای گفتن ندارم. به غیر از آن، همه می دانند که مخالفت کردن با کسی که شما را استخدام کرده و به شما حقوق می دهد، چیز زیاد خوبی نیست."

به جز شوامنی، امباپه نیز یکی از بازیکنانی است که در صورت پیوستن به رئال مادرید در تابستان، حق بازی کردن در المپیک را ندارد.

4416