دومین ضربه ناصر الخلیفی به رئال مادرید با هافبک فرانسوی

دومین ضربه ناصر الخلیفی به رئال مادرید با هافبک فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از منتفی شدن جذب کیلیان امباپه به سراغ جذب اورلین شوامنی هافبک موناکو رفته بود اما گزارشات از اسپانیا حاکی از آن است که رئال از جذب هافبک موناکو دور شده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای خرید شوامنی مبلغ 60 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پیشنهاد داده است اما پیشنهاد 100 میلیونی پی اس جی نقشه های رئال را نقش بر آب کرده چرا که رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست.

ناصر الخلیفی در شروع تابستان با تمدید قرارداد کیلیان امباپه ضربه سهمگینی به رئال مادرید وارد کرد و حالا در نظر دارد که با ربودن یکی از بازیکنان مورد نظر رئال مادرید ضربه دیگری را به این تیم وارد کند.

خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید می گویند که باشگاه اسپانیایی حاضر نیست مبلغ 100 میلیون یورو را برای شوامنی بپردازد و هر چند که خود این بازیکن دوست دارد که به رئال مادرید بیاید اما با توجه به این که با موناکو قرارداد دارد، حرف نهایی را باشگاه فرانسوی خواهد زد.

رابطه الخلیفی و مدیران رئال مادرید به شدت خراب است و از طرفی گفته می شود که امباپه شخصا در اردوی تیم ملی فرانسه تلاش می کند تا شوامنی را مجاب کند تا به پیشنهاد پی اس جی پاسخ مثبت بدهد و راهی پاریس شود.

4125