کلوپ یا مورینیو؛ گزینه موردنظر بایرن مونیخ برای جانشینی توخل کیست؟

کلوپ یا مورینیو؛ گزینه موردنظر بایرن مونیخ برای جانشینی توخل کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ می گوید یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در حال حاضر گزینه مناسبی برای جانشینی توخل نیست، اما ممکن است در آینده نزدیک با این سرمربی ارتباط برقرار کند.

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل، توماس توخل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد و از همین الان، مدیران بایرن مونیخ به دنبال جذب یک سرمربی سرشناس و باکیفیت هستند. در چند هفته اخیر، نام های زیادی در رسانه ها برای جانشینی توخل ذکر شده و حالا مکس ابرل نیز در این باره صحبت کرده. 

به نقل از سایت گل، یکی از گزینه های جذاب بایرن مونیخ، یورگن کلوپ سرمربی فعلی لیورپول است که البته در پایان فصل از این تیم انگلیسی جدا خواهد شد. مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن به اشپورت بیلد گفت: "یورگن کلوپ؟ این مربی در مصاحبه هایش اعلام کرده که فعلاً انرژی لازم برای مربیگری را ندارد. من کلوپ را به خوبی درک می کنم و به همین خاطر نمی خواهم به او زنگ بزنم. مورینیو دیگر گزینه ماست، چون فعلاً بدون تیم و در دسترس است."

ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید و اوله گونار سولشر، دیگر گزینه های بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل هستند.

4416