دلهره نقل و انتقالات باز هم برای پرسپولیس شروع شد

دلهره نقل و انتقالات باز هم برای پرسپولیس شروع شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی ترابی با حرف‌هایش بعد از برد شیرین مقابل پیکان کمی کام هواداران را تلخ کرد.

به گزارش فوتبالی، وقتی که فصل به پایان نزدیک می‌شود یک دل‌نگرانی برای هواداران سرخابی‌ها وجود دارد و آن جدایی بازیکنانشان است.

 پرسپولیس که به تازگی با جذب چند بازیکن نفس راحتی کشیده و دستش بازشده گویا خیلی زود باید نگران فصل آینده و ماندن یا رفتن بازیکنانش باشد و هواداران پرسپولیس انگار قرار نیست ارامش طولانی‌مدت را تجربه کند. 

برد شیرین مقابل پیکان با حرف‌های درویش و بعضی از بازیکنان کمی تلخ شد. درویش درمورد شرایط تمدید قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و اینکه شنیده می‌شود باشگاه برخلاف این بازیکنان که علاقه‌ای به مذاکره نداشته‌اند خواستار تمدید است، گفت:«تا امروز چنین بحثی نبوده است. ضمنی به بازیکنان اعلام کرده‌ایم پس از تعطیلات در خدمت‌شان هستیم. تاکنون که مدام درگیر جذب بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات و تامین پول بوده‌ایم.گرفتاری‌های روزمره سبب شد برای مذاکره با بازیکنان فرصت نداشته باشیم. ضمن اینکه پرسپولیس خانه این بازیکنان است و همگی آماده دارند سال بعد هم در خدمت‌شان باشیم. سعی داریم مذاکرات را شروع کنیم. ضمن اینکه باید دید تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و بودجه ما به چه شکل است. همه این مسائل شرط است اما پس از تعطیلات، مذاکرات را شروع خواهیم کرد.»

البته آن چیزی که کام هواداران را کمی تلخ می‌کند بیش از صحبت‌های درویش حرف‌های مهدی ترابی است. بازیکنی که چندهفته است به روزهای اوجش بازگشته و یکی از عوامل مهم تحول پرسپولیس بوده حرف‌هایش کمی بوی جدایی می‌دهد.«برای تمدید صحبتی نشده و اینطور فکر می‌کنم که دیگر سال آخر حضورمان در پرسپولیس باشد. امیدوارم حداقل با جام باشد.نمی‌دانم چه می‌شود ولی امیدوارم پایان خوشی داشته باشد و حداقل سال فوتبالی را با جام تمام کنیم. فعلا هیچ پیشنهادی نشده است و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.»

4326