برخورد شبه‌سنگالی با مهدی ترابی!(عکس)

برخورد شبه‌سنگالی با مهدی ترابی!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- برخی هواداران آلومینیوم در زمانی که پرسپولیس در بازی دیشب صاحب ضربه پنالتی شد به سبک سنگالی‌ها! از مهدی ترابی استقبال کردند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته بود در این هنگام برخی هواداران آلومینیوم اراک که در ضلع جنوبی ورزشگاه و پشت دروازه تیم‌شان مستقر بودند با در دست گرفتن لیزر و نشانه گرفتن مهدی ترابی سعی در بر هم زدن تمرکز این بازیکن در هنگام زدن ضربه پنالتی را داشتند.

هواداران آلومینیوم که تا زمان نواختن ضربه پنالتی به این کار خود ادامه دادند اما مهدی ترابی موفق شد ضربه خود را وارد دروازه آلومنیوم کرده و گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند. 

پیش از این و در بازی مصر- سنگال در راه انتخابی جام جهانی 2022 قطر هواداران سنگال در طول بازی و ضربات پنالتی سعی کردند با استفاده از لیزرهایی که در دست داشتند تمرکز بازیکنان مصر را بر هم بزنند، موضوعی که باعث شد محمد صلاح پنالتی‌اش را خراب کند و سنگال مسافر جام جهانی شود.

تصویر مهدی ترابی در حالی که نور سبز رنگ لیزرها روی صورت او نمایان است  مورد توجه عکاسان حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود و این سوژه نیز از چشم علیرضا زینلی عکاس پایگاه خبری فوتبالی دور نماند .

7655