گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در دو فصل گذشته را بشناسید

گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در دو فصل گذشته را بشناسید

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش درباره رقم قرارداد مهدی ترابی در فصل گذشته توضیحات مهمی داد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که با درخشش در سایپا توانست نامش را در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیندازد چند سالی می‌شد که پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کرد و انصافا عملکرد خوبی هم در این تیم داشت. این وینگر گلزن که سابقه بازی برای تیم ملی در جام جهانی را هم دارد چندی پیش و بعد از کلی گمانه‌زنی و حرف و حدیث با عقد قرارادادی به خدمت تراکتور درآمد و به جمع تی‌تی‌ها اضافه شد تا با زدن قید پیشنهاد ۳۵ میلیاردی پرسپولیس در تبریز به فوتبالش ادامه بدهد که قطعا رقم قرارداد او با تراکتور بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس بوده است.

رضا درویش در بخشی از صحبت‌های شب گذشته خود در برنامه فوتبال برتر به مهدی ترابی اشاره کرد و نکات جالبی را درباره او عنوان کرد و گفت " هرکاری کردیم که ایشان بماند و حتی ۱۵ میلیارد بیشتر از سقف قراردادهای‌مان که ۲۰ میلیارد است به ترابی پیشنهاد دادیم. چون این یک مورد استثنا بود و دوست نداشتیم او را از دست بدهیم. اما به هرحال این اتفاق نیفتاد. همچنین مهدی ترابی فصل گذشته و فصل قبل‌تر از آن، گران‌ترین قرارداد را با پرسپولیس داشتند و بعد از او علیرضا بیرانوند نفر دوم بود! "

نباید فراموش کرد که ترابی در فصلی که پرسپولیس سه‌گانه داخلی گرفت عملکردی ستودنی در هفته‌های پایانی داشت و به همین خاطر قرارداد گران‌تری هم نسبت به دیگر بازیکنان در تابستان سال گذشته منعقد کرد! 

۹۰۹۸