برد جذاب منچستریونایتد مقابل لیورپول با گلزنی در دقیقه 120

برد جذاب منچستریونایتد مقابل لیورپول با گلزنی در دقیقه 120

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی یکی از جذاب ترین بازی های چند وقت اخیر در دنیای فوتبال بود. شیاطین سرخ با گلزنی در دقیقه 120 بود که توانستند لیورپول را شکست بدهند.

در این بازی گل اول را اسکات مک تامینی در دقیقه دهم بازی به ثمر رساند. پس از این گل، لیورپول به خودش آمد و توانست دو گل توسط مک آلیستر و محمد صلاح به ثمر برساند و نیمه اول را با پیروزی دو بر یک به پایان برساند.

در نیمه دوم آنتونی در دقیقه 87 برای منچستریونایتد گل دوم را زد و بازی دو بر دو مساوی شد. بازی در نهایت با تساوی دو بر دو در 90 دقیقه به پایان رسید و راهی وقت های اضافه و 120 دقیقه شد. در دقیقه 105، هاروی الیوت برای لیورپول گلزنی کرد و لیورپولی ها سه بر دو جلو افتادند.

در نیمه دوم وقت های اضافه شیاطین سرخ بار دیگر کامبک زدند. منچستر یونایتد در دقیقه 112 توسط راشفورد به گل رسید و بازی سه بر سه مساوی شد. در دقیقه 120 بازی در حالی که بازی در آستانه کشیده شدن به ضربات پنالتی بود، دیالو برای منچستریونایتد گلزنی کرد و شیاطین سرخ بازی را چهار بر سه بردند.

1470