7 تایی شدن منچستریونایتد مقابل لیورپول؛ تحقیر بزرگ شاگردان تن هاگ

7 تایی شدن منچستریونایتد مقابل لیورپول؛ تحقیر بزرگ شاگردان تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسد و به این ترتیب شیاطین سرخ یک تحقیر بسیار بزرگ را تجربه کنند.

به گزارش فوتبالی، شاید لحظه ای که سوت شروع بازی به صدا در آمد کمتر کسی فکرش را می کرد که منچستر یونایتد قرار است در این بازی هفت گل بخورد. شیاطین سرخ در ابتدای بازی بد کار نکردند. اولین گل لیورپول در دقیقه 43 یعنی اواخر نیمه اول زده شد. کودی گاکپو روی پاس اندرو رابرتسون گل اول لیورپولی ها را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود لیورپول پایان یافت و شاید در آن لحظه هم کسی فکرش را نمی کرد که بازی در نهایت قرار است با نتیجه هفت بر صفر تمام شود.

داروین نونیز در دقیقه 47، گل دوم لیورپولی ها را در نیمه دوم به ثمر رساند. کودی گاکپو در دقیقه 50 گل سوم را زد. در دقیقه 66 محمد صلاح گل چهارم را برای لیورپولی ها وارد دروازه منچستر یونایتد کرد. در دقیقه 75 داروین نونیز دبل کرد و گل پنجم لیورپول را زد. در دقیقه 83 محمد صلاح هم دبل کرد و موفق شد گل ششم لیورپولی ها را بزند. در دقیقه 88 روبرتو فیرمینو گل هفتم لیورپول را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد.

این باخت، بدترین باخت تن هاگ در منچستر یونایتد بود و تیم او به طور کامل یک تحقیر را تجربه کرد.

تماشای خلاصه بازی لیورپول 7-0 منچستر یونایتد

1471