بررسی تقابل‌های اخیر منچستریونایتد و لیورپول

بررسی تقابل‌های اخیر منچستریونایتد و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در چارچوب هفته‌ سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در مهم‌ترین تقابل هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امروز دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در استادیوم الدترافورد شهر منچستر و به قضاوت آنتونی تیلور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بررسی تقابل‌های اخیر دو تیم قابل توجه خواهد بود.

آمار ۱۲ تقابل اخیر دو تیم

در ۱۲ تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر قرمز‌های مرسی‌ساید ۶ پیروزی داشتند، ۵ بازی تساوی و تنها یک برد سهم شیاطین سرخ در این نبرد سنتی بوده است که این برد دقیقا به دو فصل قبل در هفته‌ی سوم لیگ برتر برمیگردند. در آن بازی شیاطین سرخ با گل‌های سانچو و رشفورد توانستند دو بر یک در مقابل شاگردان یورگن کلوپ به پیروزی برسند.

در این بین در تقابل‌های جام حذفی و دوستانه نیز سه برد برای شیاطین سرخ رقم خورده است که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های بین این دو تیم در چارچوب جام حذفی فصل گذشته رقم خورد که در آن شاگردان اریک تن هاگ با پیروزی چهار بر سه در وقت‌های اضافه توانستن به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند و پس از آن جام را نیز بالای سر ببرند.

آرنه اسلوت سرمربی لیورپول اولین تقابلش مقابل منچستر یونایتد را تجربه می‌کند اما پیش از این در قامت سرمربیگری فاینورد دو بار مقابل آژاکس اریک تن هاگ قرار گرفته که هر دو بازی را شکست خورده است و به نوعی به دنبال شکست هم وطن خود نیز در بازی امروز خواهد بود.

۱۴۲۸