واکنش تن هاگ به تحقیر منچستریونایتد مقابل لیورپول

واکنش تن هاگ به تحقیر منچستریونایتد مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسد و شیاطین سرخ هیچ حرفی برای گفتن در این بازی نداشتند.

به گزارش فوتبالی، این باخت، بدترین باخت اریک تن هاگ در منچستر یونایتد بود و با توجه به این که شیاطین سرخ مقابل رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول شکستی سنگین را متحمل شدند، اکنون انتقاد ها از سرمربی هلند منچستر یونایتد بالا خواهد گرفت.

اریک تن هاگ پس از شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول گفت:" ما تصمیمات درستی نگرفتیم و در دفاع درست عمل نکردیم. این دور از اصول حرفه‌ای گری است. ما استانداردهای بالایی داریم که امروز در نیمه دوم خبری از آن‌ها نبود. باید دوباره برای جبران تلاش کنیم. قبلا بارها این کار را پس از تقابل با برنتفورد و منچسترسیتی انجام داده‌ایم. من مطمئنم که بازیکنان‌مان از عهده این کار بر می‌آیند و ما بر خواهیم گشت."

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه افزود:" هر شکست فارغ از نتیجه‌اش، حس بدی دارد، مخصوصا اگر جلوی لیورپول از راه برسد. ما هواداران‌مان را سر افکنده کردیم. این چیزی‌ است که بیش از همه من را ناراحت می‌کند."

1470