پیش بازی منچستریونایتد - لیورپول؛ راند دوم مبارزه سولشر و کلوپ

پیش بازی منچستریونایتد - لیورپول؛ راند دوم مبارزه سولشر و کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ منچستر یونایتد در ورزشگاه اولد ترافورد در چهارچوب جام حذفی مقابل لیورپول قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، یک هفته پس از دیدار حساس ۲ غول فوتبال انگلیس دوباره این ۲ تیم مقابل هم قرار گرفتند اما این بار در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی.

عجیب است اما انگار سولشر پس از ۲ سال حضور در جمع یونایتدی‌ها به ثبات رسیده. کم کم می‌توان انتظار داشت منچستر در بازی‌های آسان به پیروزی برسد و در بازی‌های بزرگ به رقیبش امتیاز ندهد. این بار اما در جام حذفی مقابل رقیب مستقیمش در لیگ قرار گرفته. سولشر طبق نتایجی که در بازی‌های اروپایی و جام حذفی گرفته انگار خیلی در بازی‌های حذفی شانس بالایی برای موفقیت ندارد اما با توجه به شرایط فعلی اش می‌توان برای او شانس قائل بود. او البته اخیرا دچار یک مشکل مهم شده و آن عدم درخشش فرناندز در بازی‌های مهم است. فرناندز تاثیر زیادی در بازی‌های یونایتد دارد اما برک سی پوشیده نیست که درخشش همیشگی را ندارد. او در بازی لیگ مقابل لیورپول‌ هم کار خاصی انجام نداد.

در سمت مقابل کلوپ و تیمی که توانست پس از ۳ دهه قهرمان انگلیس شود حالا باید با ترکیبی نامانوس وارد زمین شود. ترکیبی که برای قهرمان سال گذشته لیگ برتر و ۲ سال پیش لیگ قهرمانان واقعا چند قدم رو به عقب به شمار می‌رود اما کلوپ جاره‌ای ندارد. هرچقدر کلوپ در این چند سال به لیورپول انرژی تزریق کرده اما امسال به نظر می‌رسد عصبی شده. دیگر از سرخوشی‌اش در مصاحبه‌ها خبری نیست و در بازی مقابل برنلی هم به جروبحثی جدی با سرمربی رقیب پرداخت. لیورپول در بازی‌ها اخیرش اصلا آن مالکیت و تسلط را نداشته، بازیکنان جوانش نتوانسته‌اند جور غایبین را بکشیند و حالا هم منچستر آماده در انتظار آن‌هاست. منچستری که می‌خواهد اولین بار با هدایت سولشر لیورپول را شکست دهد.

تا قبل از بازی این ۲ تیم در لیگ برتر می‌شد شانس برد را به لیورپول داد اما منچستر در نیمه دوم آن بازی نشان داد می‌تواند لیورپول را در خط دفاعی حبس کند و حتی چندین شانس گلزنی داشته باشد. تساوی و کشیدن بازی به پنالتی و برو منچستر و یا احتمال برد منچستر یونایتد در جریان بازی می‌تواند یک پیش بینی منطقی بر اساس آمار و ارقام باشد.

***
لیورپول ۶ بازی است که مقابل منچستر یونایتد شکست نخورده. آخرین برد منچستر مقابل لیورپول با گل‌های رشفورد در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاده که در آن زمان مورینیو سرمربی منچستر یونایتد بود.
منچستر یونایتد در ۴ بازی آخر خود مقابل لیورپول تنها یک گل زده.
لیورپول در ۶ بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها تنها یک برد مقابل استون ویلا در جام حذفی داشته. بردی که باعث شد حالا مقابل یونایتد قرار گیرد.

***
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد از نگاه هو اسکورد: هندرسون – تیس – مگوایر – لیندلوف – ون بیساکا – ماتیچ – پوگبا – مک نامینی – فرناندز – رشفورد – کاوانی

ترکیب احتمالی لیورپول از نگاه هو اسکورد: آلیسون – ویلیامز – ماتیپ – فابینیو – رابرتسون – میلنر – هندرسون – جونز – صلاح – فرمینیو - مانه