حمله جدید رستوران‌دار معروف به امباپه: هرگز توپ طلا نخواهی برد!

حمله جدید رستوران‌دار معروف به امباپه: هرگز توپ طلا نخواهی برد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک اینفلوئنسر فرانسوی به کیلیان امباپه گفت که او هرگز توپ طلا را نخواهد برد و مدعی شد که این بازیکن استفاده از نامش را به یک دیکتاتوری تبدیل کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمد هنی با شکایت حقوقی وکیل امباپه از خودش مواجه شد. در حقیقت هنی که طرفدار مارسی است، نام یکی از بشقاب های دنرکباب رستوران خود را به اسم امباپه نام گذاری کرده بود. وکیل امباپه به او یک هفته زمان داده که یا اسم این کباب را عوض کند یا مورد شکایت حقوقی قرار بگیرد.

هنی نام یکی از دنرکباب هایش را امباپه گذاشته و در توصیفش نوشته است:" با نانی که همچون کله امباپه گرد است!" مسئله ای که به مذاق مهاجم فرانسوی خوش نیامده است. البته در منوی این رستوران با دیمیتری پایت نیز شوخی شده و در توصیف یکی از پنکیک ها نوشته شده:" مثل دیمیتری پایت پربار است."

هنی اخیرا در ویدیویی به امباپه حمله کرده بود و حالا در ویدیویی جدید به این حملات ادامه داده است:" او به خاطر یک کباب از من شکایت کرده است! اسم او "امبا شکایت" است. امباپه، اسم خود را به یک دیکتاتوری تبدیل کرده است. به خاطر یک کباب چنین کارهایی را می کند. از خودت خجالت نمی کشی، کیلیان؟ انگار کار دیگری برای انجام دادن ندارد. امباپه در دادگاه بیشتر از زمین فوتبال حمله می کند. حالا مجبور هستم که اسم این دنرکباب را عوض کنم و بنویسم که نانش "گردتر از کله فندقی اوست" یا نانش گردتر از "توپ طلایی است که او هرگز نخواهد برد." کیکی، هرگز آن را نمی بری.  من تا آخر خط می آیم. تا آخر خط در دادگاه شرکت می کنم. تو می گویی که فوتبال عوض شده است اما این تو هستی که عوض شدی، کیلیان. تو فراموش کردی که از کجا آمده ای. تو ارزشهایت را فراموش کردی."

4125