برادر کیلیان امباپه هم از پاریسن ژرمن جدا شد

برادر کیلیان امباپه هم از پاریسن ژرمن جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که کیلیان امباپه تصمیم گرفت که به عنوان یک بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک کند و راهی رئال مادرید شود، حالا اتان امباپه هم پی اس جی را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی ، اتان امباپه برادر کوچک تر کیلیان امباپه است که در حال حاضر هفده سال سن دارد. او در آکادمی تیم پی اس جی حضور داشت اما به تازگی اعلام کرده است که جمع پاریسی ها را ترک کرده است تا به این ترتیب دیگر هیچ کدام از اعضای خانواده امباپه در پی اس جی حضور نداشته باشند.

مقصد بعدی اتان امباپه به طور دقیق هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد که او قرار است به تیم لیل فرانسه بپیوندد و به این ترتیب دوران حرفه ای خود را ادامه بدهد. اتان امباپه یک هافبک است و باید دید که او می تواند مثل برادرش تبدیل به یک ستاره شود و بر سر زبان ها بیفتد یا خیر. البته کیلیان امباپه یک وینگر و یک مهاجم است و فرصت برای خودنمایی او بیشتر فراهم بوده است.

اتان امباپه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد و نوشت:" از پاری سن ژرمن به خاطر همه چیز که به من داد تشکر می کنم. به خاطر این که این باشگاه به رشد من کمک کرد و با افراد مختلفی من را آشنا کرد از آن تشکر می کنم اما حالا وقت آن است که بگویم خداحافظ پاریسن ژرمن."

1471