اظهارنظر جالب اسطوره فرانسوی: داوران همیشه به نفع رئال مادرید سوت می‌زنند

اظهارنظر جالب اسطوره فرانسوی: داوران همیشه به نفع رئال مادرید سوت می‌زنند

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی ستاره سابق آرسنال و بارسلونا احساس می کند که داوران می توانستند وینیسیوس جونیور را در دیدار با لایپزیش اخراج کنند.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و لایپزیش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در پایان، به تساوی یک بر یک رضایت دادند و لوس بلانکوس به خاطر برد یک بر صفر در دیدار رفت، راهی یک چهارم شد. 

در این دیدار، وینیسیوس با ویلی اوربان مدافع لایپزیش درگیری شدیدی پیدا کرد، اما داور تصمیم گرفت تا او را اخراج نکند. حالا امانوئل پتی به rmc گفت: "فکر می کنم سوت زدن به نفع رئال مادرید، در ناخودآگاه داوران باشد. من درباره تئوری توهم توطئه حرف نمی زنم، اما فکر می کنم که داور ها تحت تاثیر باشگاه رئال مادرید قرار می گیرند و به نفع آن ها سوت می زنند. البته باز هم نمی خواهم بگویم که داوران از قصد به نفع رئال مادرید سوت می زنند، اما فکر می کنم که در ناخودآگاه خود حس می کنند که بهتر است به نفع رئال کار کنند. در زمان ما، VAR وجود نداشت، اما حالا می توان عملکرد داوران را به دقت بررسی کرد و آن ها را زیر سوال برد."

4416